הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כאוס במדיסון סקוור גארדן: הופעת טראמפ הפכה למופע של שנאה וגזענות
התקפות פרועות על סגנית הנשיאה האריס, בדיחות גזעניות, והבטחות ל"יום שחרור" - הכינוס האחרון של טראמפ חושף את הצד האפל של תנועת מאגה

כאוס במדיסון סקוור גארדן: הופעת טראמפ הפכה למופע של שנאה וגזענות התקפות פרועות על סגנית הנשיאה האריס, בדיחות גזעניות, והבטחות ל"יום שחרור" - הכינוס האחרון של טראמפ חושף את הצד האפל של תנועת מאגה.

כינוס הבחירות האחרון של דונלד טראמפ במדיסון סקוור גארדן בניו יורק הפך לזירת התפרצות זעם נגד המערכת הפוליטית והמשפטית שהעמידה אותו לדין, והציג תצוגה קודרת ולעיתים גזענית של האנרגיה השלילית המניעה את תנועת מאגה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבטיח "עידן של נקמה" אם ינצח. טראמפ

 

האירוע, שנועד להיות נאום הסיכום של מסע הבחירות שלו תשעה ימים לפני הבחירות, הפך לקרנבל של טענות, מיזוגניה וגזענות. קומיקאי שפתח את הכינוס תיאר את פוארטו ריקו כ"אי צף של זבל", לעג להיספנים, ליהודים ולפלסטינים, והטיח הערות גזעניות כלפי אדם שחור בקהל.

דוברים אחרים השוו את סגנית הנשיאה קמלה האריס לזונה, כינו אותה "אנטיכריסט", וטאקר קרלסון, המגיש לשעבר של פוקס ניוז, לעג למוצאה - בתם של אם הודית ואב ג'מייקני - באמצעות המצאת מוצא אתני בדוי.

טראמפ עצמו תיאר את תאריך בחירתו הפוטנציאלי כ"יום שחרור" ממה שהוא מכנה כיבוש על ידי מהגרים פולשים. הוא הבטיח "עידן של נקמה" אם ינצח, כולל הבטחות להעמיד לדין אנשים שונים אם ייחשבו כמי ש"רימו" בבחירות, ולפטר את התובע המיוחד ג'ק סמית.

האירוע משך אלפי תומכים לבושי כובעים אדומים למרכזה של עיר כחולה במדינה כחולה. מלניה טראמפ הפתיעה בהופעה נדירה כשהציגה את בעלה, ואילון מאסק, האדם העשיר בעולם שתרם 118 מיליון דולר לטובת טראמפ, חזה קיצוץ של שליש בתקציב הפדרלי.

 

האירוע משך אלפי תומכים לבושי כובעים אדומים למרכזה של עיר כחולה במדינה כחולה

 

האירוע התקיים במרחק קצר מהמקום בו הורשע טראמפ ב-34 עבירות פליליות מוקדם יותר השנה, ומגדל טראמפ, שם פתח את מסע הבחירות הראשון שלו ב-2015.

ג'ון פ. קלי, הגנרל לשעבר במארינס ששירת כראש הסגל הארוך ביותר של טראמפ, הזהיר כי טראמפ עונה להגדרה של פשיסט. אך טראמפ עצמו לעג למבקריו ואמר: "כשאני אומר 'האויב מבפנים', הצד השני משתגע."

בעוד מטה האריס תפס את ההזדמנות לגנות את האירוע, וכמה רפובליקנים מפלורידה ופוארטו ריקו גינו את ההערות על האי, טראמפ המשיך בדרכו ללא מחיר פוליטי משמעותי, כפי שקרה בעבר עם הערותיו המתלהמות.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE