הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בלוס אנג'לס: הצתה גבתה את חייהם של שלושה בני אדם בטמפל סיטי
חשוד בן 64 נעצר לחקירה: "שמעתי צעקות של פחד" - עדת ראייה מתארת את הדרמה המזעזעת

שלושה בני אדם נספו ושניים נפצעו בשריפה שפרצה אתמול (ראשון) בבית מגורים בשכונת טמפל סיטי בלוס אנג'לס. המשטרה עצרה לחקירה גבר בן 64 החשוד בהצתה מכוונת.

צוותי כיבוי האש של מחוז לוס אנג'לס הוזעקו לבית ברחוב סולטנה 6038 קצת לפני השעה 17:00, כשדיווחים על שריפה התקבלו במוקד החירום. בתיעוד מהזירה נראו לוחמי האש על גג הבית בעוד עשן ממשיך להיתמר מהמבנה. הנזק הנרחב ניכר בקירות החיצוניים המפוחמים של הבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני פצועים פונו לבית החולים במצב שטרם נמסר, ושלושה נוספים נמצאו ללא רוח חיים בתוך הבית

 

"פשוט שמעתי צעקות, צעקות ארוכות," סיפרה ג'יין גוזמן דה לאון, שכנה שהייתה עדה לאירוע. "זה נשמע ממש מבוהל. שמעתי פחד בקולות, אז רצתי החוצה לראות מה קורה. ראיתי רק אש. הבית כולו מבפנים היה בוער, להבות יצאו מהחלונות. ראיתי שני גברים מבוגרים יוצאים. אחד נשאר על הקרקע בצד כי דם יצא מראשו. הוא היה מחוסר הכרה, והשני, ראיתי עור מתקלף והוא היה במצב מאוד מצוקה."

שני פצועים פונו לבית החולים במצב שטרם נמסר, ושלושה נוספים נמצאו ללא רוח חיים בתוך הבית. סגן מפקד המשטרה, הוגו ריינגה, אמר כי החוקרים מאמינים שמדובר בהצתה מכוונת.

 

 

"כשעה לאחר תחילת החקירה, אדם הגיע לזירה ודיבר עם השוטרים," אמר ריינגה. "הוא דובר מנדרינית, כך שיש קשיי שפה. כרגע הוא אדם שמעניין אותנו בחקירה." החשוד, תושב הבית בן ה-64, טרם נעצר רשמית.

חוקרי הצתות נשארו בזירה להמשך איסוף ראיות. טרם נמסרו פרטים על זהות הקורבנות, גילם או מינם. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע הטרגי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE