הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחותה הרדומה של מיאמי שהפכה ל"ריקה ומצמררת" – קיבלה תוכנית שתחזיר אותה לתפארתה
מאות מיליוני דולרים הושקעו לאחרונה כדי לחדש את מרכז העיר של סאות' מיאמי ולהחזיר את החיים למקום שפעם היה תוסס - וכיום נראה נטוש לחלוטין

מנהיגי סאות' מיאמי אישרו לאחרונה תוכניות משמעותיות לחידוש מרכז העיר ה'מפחיד' והריק שלהם, במטרה להחזיר לחיים את האזור שהיה פעם תוסס.

קניון The Shops at Sunset Place היה בעבר מרכז קניות משגשג, אך החנויות נסגרו והוא הפך למבנה ריק ומצמרר. פרויקט חדש מתכנן להרוס את המקום ולבנות מגדלים מודרניים לשימוש מעורב.

בנוסף, השקעה של 309 מיליון דולר תופנה לפיתוח מחדש של בניין העירייה ותחנת המשטרה של סאות' מיאמי, שנגועים בעובש.

שני הפרויקטים מכוונים להפוך את האזור לידידותי יותר להולכי רגל, מזמין ומושך יותר לתושבים, לפי גורמים בעירייה. הם גם יביאו מרחב מגורים נחוץ מאוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדמיה של המרכז העתידי החדש

 

הקניון היה בעבר מרכז קניות משגשג, אך לדברי התושבים המקומיים הוא הפך למבנה ריק ומצמרר",

סאות' מיאמי היא אחותה הפרברית של מיאמי, בה מתגוררים כ-12,000 תושבים. העיר משתרעת על פני 2.5 מייל רבועים ונמצאת כשלושה מייל דרומית למיאמי. היא ידועה כ'עיר החיים הנעימים' בזכות האווירה המקסימה והתכנון המשפחתי שלה.

אבל מרכז העיר של סאות' מיאמי נמצא בירידה זה עשורים.

וכך, העיר מתכננת להחזיר את הקניון והעיר בכלל לתפארתו הקודמת.

שבעה בניינים, שיתנשאו לבין 12 עד 33 קומות, ימלאו את המתחם בן 10 האקרים.

יהיו 1,513 דירות, חנויות, משרדים, תיאטרון עם 1,300 מושבים ומלון עם 287 חדרים, על פי העיתוןMiami Herald. הפיתוח החדש ייקרא פשוט Sunset Place.

ראש עיריית סאות' מיאמי, חבייר פרננדז, אמר: "אנחנו צריכים אבולוציה, לא מהפכה".

חברת העיצוב האדריכלי Heatherwick Studio מלונדון נבחרה להוביל את הפרויקט יחד עם Midtown Opportunities, היזם שרכש את הנכס ב-2021. זה יהיה הפרויקט הראשון שלהם בארצות הברית.

 

"ריק ומצמרר" | צילום: TripAdvisor

 

מייסד Heatherwick Studio, תומאס הת'רוויק – שיעבוד לראשונה בארה"ב, אמר בהצהרה: "מכיוון שאנשים הם יצורים חברתיים, הנמשכים למקומות בהם מתקבצים אנשים אחרים, הרעיון שלנו הוא להיפטר מהאווירה הסטרילית של הקניון הקודם ולהחזיר את הרחובות".

"התוכנית היא להרחיב את רשת הרחובות הקיימת לתוך האתר כדי ליצור נתיבים רציפים וכפר של חללים עירוניים קטנים יותר ואינטימיים יותר, ממוסגרים בצורה יוצאת דופן על ידי דירות מעל".

בעל עסק בסאות' מיאמי אמר לערוץ חדשות מקומי: "אני חושב שזו תועלת עצומה לקהילה. אני מרגיש שסאות' מיאמי הייתה יחסית מתה זמן מה... אך בהינתן שאנחנו מביאים קונספט חדש לחלוטין לאזור, אני חושב שסאות' מיאמי היהי מקום מושך להגיע אליו".

בסמוך, בניין סילביה מרטין שנבנה בשנות ה-30, הוסב למשרדים אחרי שהיה בעבר מרכז קהילתי.

אבל חלק מהתכנון המחודש של האזור, המבנה יוחזר לשמש כמקום קהילתי, ייתכן עם בית קפה, ויהיה למעשה מה שהיזמים תיארו כ"כפר עירוני".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE