הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: עשרות אושפזו בשל צריכת מריחואנה שנרכשה אצל אותו הספק
25 בני אדם אושפזו במהלך ליל יום שבת ברובע ברוקלין. לכל הקורבנות יש קשר לעסק באזור, המשטרה פתחה בחקירה; תושבת השכונה: "זה מעציב, אנחנו צריכים לנהל דו שיח הגיוני על סמים"

25 בני אדם אושפזו במהלך סוף השבוע לאחר שצרכו סם מסוג מריחואנה סינטטית, כך מדווחת משטרת ניו יורק. כעת נעשים מאמצים גדולים לאתר את מי שחשוד במכירת הסם, שמוכר ברחוב תחת השם "K2". כוחות הצלה רבים הגיעו לפינת הרחובות ברודוואי ומיטרטל ברובע ברוקלין בליל יום שבת, וזאת לאחר שדווח על מספר בני אדם שאיבדו את הכרתם לאחר צריכת הסם. ב-NYPD מציינים כי מדובר באותו אזור בו נמצאו לפני כשנתיים 33 אנשים במצב דומה, לאחר שצרכו את אותו הסם. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


בבית החולים מסרו כי לא נשקפת סכנת חיים לאף אחד מן המאושפזים, ושחרורם החל בהדרגתיות ובהתאם למצבם. חקירה ראשונית של האירוע הובילה את המשטרה לעצור את טייקוון הולי בן ה-41, וכעת נעשים מאמצים רבים לאתר את שותפתו. עוד ציינו ב-NYPD כי לכל 25 הקורבנות יש קשר למסעדה בשכונה, וכעת החוקרים עושים מאמץ למצוא את מהות הקשר בין המקום לבין הפצת הסם. 

"זה מעציב, אנחנו צריכים לנהל דו שיח הגיוני על סמים ועל צורות הסדרה אפשרויות", אמרה אישה תושבת השכונה על תדירות האירועים. כזכור, במשטרה מייחסים חשיבות רבה בהוצאת הסם הסינטטי מהרחובות, שכן מדובר באחד הסמים המסוכנים לבריאות. בשנה שעברה, גבר שדהר עם מכוניתו ופגע בהולכי רגל בטיימס סקוור היה תחת השפעת הסם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE