הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוער לכם? בעונת הקיץ עולה הסיכון לכוויות שמש. כך תטפלו בהן באמצעות תרופות טבעיות
בעונת הקיץ לא פשוט להימנע מהחשיפה לשמש. אם לא הצלחתם למנוע את הכוויות, תוכלו להקל את מצבן באמצעות תרופות טבעיות שיש כמעט בכל בית או שניתן לרכוש בקלות בחנויות הטבע ובבתי המרקחת

ככל שמזג האוויר הולך ומתחמם במהלך עונת הקיץ, כך עולה הסיכון לכוויות כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש. המצב האידאלי הוא למנוע את הכוויות מלכתחילה. אך זה לא אפשרי תמיד. ההמלצות הבאות מציגות כמה תרופות טבעיות שיסייעו להקל להרגיע את העור במקרה של כוויה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שמנים אתריים, מוצרי חלב ותה שחור יכולים לסייע במקרים של כוויות שמש

בין החומרים החיוניים להרגעת העור אפשר למצוא גם סוגים שונים של שמנים אתריים. השמנים הנפוצים ביותר למטרות טיפול בכוויות שמש הם שמן לבנדר ושמן מנטה. הם מכילים חומרים שמצמצמים את השפעות הדלקת שנוצרה כתוצאה מהחשיפה לשמש ומחישים את תהליך הריפוי של העור.

כמו כן, מוצרי חלב, כגון יוגורט וחלב נקי, יכולים לסייע להרגעת העור. גם תה שחור מכיל חומרים שיכולים לעשות עבודה טובה בטיפול בכוויות. כמובן, שחשוב לצנן את החלב, מוצריו או את התה השחור לפני שמורחים בעדינות על העור.

אחת השיטות המומלצות לטיפול בכוויות שמש היא השריית פיסת בד בתוך קערה המכילה את אחת מהתרופות הטבעיות, כגון חלב, יוגורט או תה שחור. את הקערה יש להכניס למקרר לרבע שעה או 20 דקות. לאחר מכן יש להניח את פיסת הבד על המקום בו נוצרה הכוויה בלי לשפשף את העור על מנת למנוע גירוי נוסף.

חשוב לצנן את מוצרי החלב לפני שמורחים בעדינות על העור

מומחים ממליצים למי שקיבלו כוויות שמש על שתיה מרובה של מים, אכילה של פירות עשירים במים, כגון תפוזים ואבטיח. במקביל מומלץ להימנע ממזונות מתוקים ומשתיית משקאות אלכוהוליים, שעלולים להגביר את הסימפטומים של הדלקת.

לכתבות נוספות בנושא הקליקו כאן


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE