הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: מגמות מעורבות במדדים, אפל ממשיכה להתנדנד
היום האחרון של המסחר נפתח במגמות חיובית, אך המדדים החשובים התייצבו לקראת סגירת הבורסה. על רקע הדיווח לפיו הנשיא טראמפ ביקש להטיל את מכסי המגן הנוספים, המדדים התקשו להמריא. המשקיעים ככל הנראה מסכימים עם החלטת פולקסווגן לבטל את ייצור החיפושית לאחר שהמנייה רשמה עלייה קלה

לאחר שהתחילו את היום האחרון של השבוע במצב טוב, רוב המדדים החשובים איבדו מערכם על רקע העלאת החששות מפני מדיניות הסחר של הממשל. מוקדם יותר היום דווח כי הנשיא טראמפ ביקש מיועציו לקדם את הטלת מכסי מגן נוספים על מוצרים סינים, הפעם בגובה 200 מיליארד דולר, וזאת חרף הניסיונות לחדש את המו"ם בין וושינגטון לבייג'ינג.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מדד הדאו ג'ונס הוסיף קרוב ל-9 נקודות לערכו ונאמד על 26,154.67, מדד ה-S&P500 רשם עלייה מזערית ובעת תום המסחר הוא היה שווה 2,904.98 נקודות. בניגוד למדדים אלה, הנאסד"ק רשם ירידה קלה של 3.67 נקודות ונאמד על 8,010.04.

העליות והירידות במנייה של אפל המשיכו גם היום, ולאחר יום מוצלח אתמול (חמישי), היום המנייה רשמה ירידה של כאחוז ונסחרת בעבור 223.84 דולר ליחידה. 

פחות מיממה לאחר שהודיעה כי תחדול מייצור דגם החיפושית המפורסם, המנייה של פולקסווגן עלתה ב-0.28% ונסחרת בעבור 16.29 דולר ליחידה.


סיכומים יומיים:

יום שני, ה-10 בספטמבר

יום שלישי, ה-11 בספטמבר

יום רביעי, ה-12 בספטמבר

יום חמישי, ה-13 בספטמבר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE