הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטרלה בשידור חי: התקשר לפוקס ניוז ואמר - "צריכים לצפות בטאקר קרלסון משדר ​​בטוויטר, הוא אמין יותר מכולכם"
הטרלה שכזאת לא נראתה זמן רב. הצופה התקשר דווקא לרשת שפיטרה את קרלסון שזוכה להצלחה פנומנלית בטוויטר/X ודיווח 'מהשטח' בזמן ששיבח את קרלסון וביקר את הרשת שפיטרה אותו

צופה של רשת פוקס ניוז התקשר לאחת מתכניות הפריים-טיים ביום שלישי בלילה ושיבח את מייסד אתר ה-Daily Caller, והמנחה לשעבר, טאקר קרלסון, תוך שהוא מטיל ספק באמינות התקשורת הממסדית.

לאחר שעזב את פוקס ניוז, טאקר החל תוכנית חדשה בטוויטר, שמשכה מיליוני צופים.

ג'סי ווטרס - מחליפו של טאקר במשבצת הזמן של 20:00 - הגיע לממוצע של 2.4 מיליון צופים, ירידה חדה מה-3.5 מיליון שטאקר העמיד בממוצע בפברואר 2023.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השבוע, במהלך סיקור ירי שאירע באוניברסיטת מורגן סטייט ביום שלישי בלילה, אדם, שהתיימר להיות סטודנט בשם "Tyrone", התקשר להטריל את הרשת.

"מה קרה?" שאל מנחה פוקס ניוז טרייס גלאגר את המתקשר.

"כולנו מתכנסים בכל יום שלישי בערב, ואנחנו צופים בתוכנית של טאקר קרלסון ב-X. נהגנו לצפות בו בפוקס ניוז. ברור שהוא כבר לא שם, ועדיין בהיותו הבחור הכי אמין בתקשורת באמריקה, אנחנו תמיד מתכנסים כדי לצפות בטאקר ​​קרלסון", אמר המתקשר. 

"ואני חושב שהמצב שלו כנראה טוב יותר עכשיו כשהוא לא עם פוקס ניוז, כי התקשורת הארגונית תמיד שולטת במה שקוראי הטלפרומפטר יכולים לומר. ועכשיו, כשאין לו את היד הזו על הגב..." גלאגר קטע את המרואיין והורה למפיקיו להחזיר את האורח הקודם לטלפון.

"אולי נוכל לעבוד כדי להחזיר את דון בטלפון?" ביקש גלאגר.

"ברור שזה לא היה סטודנט באוניברסיטת מורגן סטייט", אמר גלאגר.

 

מאז המעבר המתוקשר לשידור עצמאי בטוויטר/X קרלסון שבר שיאי רייטינג פעם אחר פעם, ואף חצה את רף 300 מיליון הצופים לראיון שהעניק לנשיא טראמפ במהלך העימות הקדם-נשיאותי ששודר ברשת פוקס, שזכה ל-1.5% בלבד מכמות הצופים של קרלסון.

כיום לאחר שידור המתיחה הודה היוטיובר הקונסרבטיבי מארק דייס כי הוא האיש העומד מאחורי מעשה הקונדס, הוא כינה את המעשה Culture Jamming, במהלך סרטון שבו חשף את זהותו...

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE