הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לאס וגאס וה-FBI סיכלו פיגוע טרור של דאעש
כוחות הביטחון עצרו צעיר מקומי שהתאסלם לאחרונה, ובביתו נמצאו חומרי תעמולה קיצוניים ואנטישמיים, כמו גם רכיבים להכנת פצצות והנחיות מפורטות

משטרת לאס וגאס וה-FBI פרסמו ביום שישי כי הם הצליחו לאתר צעיר בן 16 ולסכל את המזימה שלו לבצע פיגוע טרור.

במהלך מסיבת עיתונאים, משטרת המטרופולין של לאס וגאס פירטה את החקירה שהחלה מאיום טרור שפורסם ברשתות החברתיות, שם נכתב, לצד תמונה של דגל דאעש:

"שלום עבור כל האחים שרואים את זה. אני כאן כדי להודיע אתחיל בפעולות זאב בודד בלאס וגאס, נגד אויבי אללה. אני מבקש מכם לעשות דועא (תנועה אסלאמית) עבור הניצחון. אני תומך במדינה האסלאמית, ואני אדאג שהציונים בעיר הזאת ידעו זאת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המשטרה פתחה באופן מידי חקירה עם סוכנויות ביטחון נוספות, והגבירה את האבטחה באזור. אבל כבר בתוך שעות מרגע איתור האיום, החוקרים הצליחו לאתר את זהות החשוד ואת מיקומו.

כאמור, החשוד הוא בן 16, תושב לאס וגאס שהתאסלם ממש לאחרונה. שוטרים שהגיעו לביתו עם צו בית משפט ביצעו חיפוש, ומצאו רכיבים לבניית מטען חבלה מאולתר, יחד עם הוראות מפורטות להכנת פצצות. הנער נלקח למעצר ללא התנגדות.

בחיפוש בביתו, כוחות הביטחון מצאו עדויות לצפייה בתעמולת טרור של דאעש ושל אל-קאעידה, חומרים קיצוניים והדרכה לביצוע פיגוע טרור. כמו כן נמצאו דגלי דאעש וסרט ראש של ארגון הטרור, כמו גם דיוקן עצמי של הנער החשוד לבוש בבגדי טרור ואיומים אנטישמיים מסביב.

 

 

כעת, הנער עומד בפני אישומים פליליים של איום בטרור, ניסיון לקדם מעשה טרור, מתן תמיכה חומרית בטרור וחמש אישומים נוספים של החזקת חומרים מסוכנים.

 

 

11% לא
89% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE