הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חילול הקודש בלוס אנג'לס: פורעים פרו-פלסטינים השחיתו בית-קברות בו טמונים 90,000 חייליים אמריקאים
מעשה מחריד בבית הקברות הצבאי של לוס אנג'לס בו קבורים עשרות אלפי ותיקי מלחמה אמריקאים לאחר שתומכי 'פלסטין' זיהמו בגרפיטי את חומות המקום עם כתובות אנטי-ישראליות - "בלתי מתקבל על הדעת"

קבוצה של פורעים פרו-פלסטינים השחיתה ביום ראשון את בית הקברות הלאומי בלוס אנג'לס, וריססה על קירות האנדרטה והחומה של האתר הלאומי - "שחררו את עזה" ו"אינתיפאדה".

כ-90,000 ותיקי מלחמת העולם הראשונה, השנייה ומלחמת וייטנאם, בין היתר, קבורים בבית הקברות הממוקם בפינת רחובות שהפכה למוקד למחאה אנטי-ישראלית בחודשים האחרונים.

באותו האזור נערכו בעבר הפגנות גדולות בתגובה למתקפת-הנגד של צה"ל על ארגון הטרור הערבי חמאס אשר בעזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Matthew Finn)

 

במהלך יום א' השבוע ניתן היה לשמוע את המפגינים צועקים "תחי פלסטין" ו"מהנהר לים, פלסטין תהיה חופשית", בין שאר ביטויים.

חבר הקונגרס הדמוקרטי בראד שרמן לעג למפגינים בפוסט אשר פרסם ב-X, והציע כי המעשה המכפיר היה "הוכחה נוספת לכך שאנשים ששונאים את ישראל, שונאים גם את אמריקה".

"כאן, בבית הקברות הלאומי של לוס אנג'לס במחוז שלי, הם משחיתים בית קברות עבור אלה שמסרו את חייהם כדי לשים קץ לעבדות ולהגן על העולם מפני פשיזם", כתב שרמן.

"בתי הקברות הלאומיים של ותיקי המלחמה הם המקום שבו מובאים גיבורי האומה שלנו למנוחות, וכל מעשה של ונדליזם הוא בלתי מתקבל על הדעת", אמר מזכיר העיתונות לענייני ותיקי המלחמה, טרנס הייז, בהצהרה לפוקס ניוז.

"אנו נוקטים בצעדים מיידיים כדי להחזיר את החומה בבית הקברות הלאומי של לוס אנג'לס למצבה המקורי".

התקרית אירעה פחות משבועיים לאחר שקבוצה נוספת של מפגינים פרו-פלסטינים שיבשה את התנועה בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE