הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המוצר שכבש נשים מתולתלות
אחת החברות המובילות בתחום מוצרי שיער למתולתלים היא Mixed Chicks. החברה הוקמה לפני כ-18 שנה ועד מהרה כבשה את לב (וראשי) נשים וגברים מתולתלים. היום החברה מתפארת ב- 30 מוצרי שיער העונים על כל צורך מקונדישינר עמוק, מעצב תלתלים ועד מסיכה לשיער. ראיון עם המייסדים

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם גם אתן כמוני בעלות שיער מתולתל אז קרוב לוודאי שנתקלתן במוצרי השיער של Mixed Chicks שהוקמה בשנת 2004 ומאז ניתן למצוא אותם בכל חנות שמכבדת את עצמה כמו טארגט, וולגרינס, Rite Aid ,Ulta ,CVS ובאמזון.

התחלתי להשתמש במוצרים הבסיסיים (שמפו, קונדישינר, מסיכה לשיער) לפני כעשר שנים מבלי לצפות ליותר מדי. ככלות הכל, עד אז ניסיתי לא מעט מוצרים לשיער מתולתל ולא התלהבתי יותר מדי. הצלחתי להשתלט על התלתלים אבל לשיער לא היה את הברק והחיות שיש לכל אותן נשים בפרסומות. זמן קצר לאחר החפיפה התלתלים תמיד נראו יפים וקופצניים אבל כבר למחרת היום השיער התחיל להיראות מקורזל ופרוע, יבש ועייף וכזה הדורש חפיפה מיידית.

והנה, לאחר שהתחלתי להשתמש במוצרי מיקסד צ'יקס גיליתי שאין צורך לחפוף את השיער או להרטיבו מדי יום-יומיים. ה"ליב-אין" קונדישינר סייע לשיער לשמור על הברק שלו ועל התלתלים. הוא הפך את סירוק השיער לקל יותר  כשהוא מתיר קשרים בקלי קלות. בנוסף, השיער נראה מלא ושופע יותר מאי פעם והוא רך ונעים למגע, פשוט תענוג.

כשהציעו לי לראיין את בעלי החברה, שמחתי מאוד על ההזדמנות לפגוש את אלו שאחראים לכך שהצלחתי סופסוף להשתלט על שיערי המתולתל ולזכות במחמאות מחברים וגם מזרים על התלתלים המושלמים שלי.

מי שעומדים מאחורי הקמת החברה הם בראד קאיה, אשתו וונדי לוי וחברתם קים אתרידג'. וונדי וקים, שתיהן יפיפיות עם שיער מתולתל שנראה כאילו יצאו ממגזין למוצרי שיער.

כמו כל אישה בעלת שיער מתולתל או גלי, השתיים הכירו היטב את הימים האלו בהם השיער כולו נראה כמו ליפה, יבש ועייף וזה מה שהביא אותן להקים את החברה שלהן לפני 18 שנה. "חברים ובני משפחה תמיד שאלו את אשתי על כיצד טפל בשיער מתולתל", מספר בראד, "עד שיום אחד לפני כ-18 שנים היא פנתה אלי ואמרה שהיא שוקלת לפתח קו מוצרים לטיפול בשיער. מייד תמכתי ברעיון. את קים השותפה שלנו פגשנו בברביקיו והיא כאישה מתולתלת בעצמה, התלהבה מאוד והחליטה לשתף פעולה".

וונדי, בת לאם אפרו אמריקאית ואב לבן, גדלה בשנות ה-70 בחוף המזרחי. כילדה מעורבת תמיד התמודדה עם שיערה המקורזל אך בזכות אמה ידעה כיצד לטפל בו היטב. "אמא שלי עסקה בתחום השיער וממנה למדתי הרבה מאוד כיצד לטפל בשיער מעורב ומתולתל. כשהייתי ילדה לא היו הרבה מוצרי שיער לנשים עם שיער מעורב כמוני. מוצרי שיער למתולתלות היו כאלו עם שמן שגרמו לך לאבד לחלוטין את התלתלים שלך או ג'לים פשוטים לשיער. הייתי צריכה לערבב בין המוצרים השונים כדי לקבל את התוצאה שביקשתי בשביל השיער שלי".

בשנות הקולג' שלה הצליחה וונדי להתפרנס למחייתה מטיפול בשיערן של שאר הסטודנטיות שפנו אליה בבקשה שתעזור להן להשתלט על שיערן הסורר. "הייתי זאת שהולכים אליה לתספורת ולטיפול בשיער מעורב או בעייתי", צוחקת וונדי, "זה עזר לי לשלם על ההוצאות השוטפות שלי בזמן לימודי".

וונדי מודה שמעולם לא חשבה שהתחביב שלה יהפוך יום אחד למקצוע של ממש ולהקמת החברה שהיום נחשבת למובילה בתחומה. "קים, כמוני, היא אישה מתולתלת והיא הבינה את הצורך בשוק במוצרים איכותיים לשיער מעורב. גם היא נהגה לערבב בין מוצרים כדי ליצור את התרכיב הנכון עבורה. ביחד הלכנו לכימיקאי עם החומרים שרקחנו ורצינו לשלב אותם בסדרת המוצרים שלנו והתחלנו כך לעבוד על Mixed Chicks".

עד שהוקם המותג היו מוצרים אחרים על המדפים שנחשבו "סטנדרטיים" ומוצרים שנחשבו "אתניים" אך לא היה שום דבר בשוק ששילב בין שניהם. וזו בדיוק המהפכה שהביאה מיקסד צ'יקס לתחום, החברה הולידה את המונח "שיער רב תרבותי", מוצרים המיועדים גם לשיער מתולתל וגם לגלי ולא רק לכאלו בעלות שיער מקורזל מאוד.

המוצר הראשון שפיתחו השתיים היה קונדישינר לשיער Live-in Conditioner אותו חילקו בין חברים ובני משפחה שישתמשו, יחוו דיעה ויפיצו בין חברים. הפידבק שקיבלו היה מצויין וכשהתחילו הבקשות לזרום לרכישת מוצרים, הן הבינו שיש להן נוסחה מנצחת. "בראד עבד על האתר והשיווק ובהדרגה הוספנו עוד מוצרים", נזכרת וונדי, "היום כבר יש לנו 30 מוצרים שונים ואנו ממשיכים לפתח כל הזמן מוצרים חדשים. יש לנו ליין גם לגברים וילדים".

שלושת המוצרים הכי פופולארים של החברה הם ה- Deep Conditioner, שהיה אחד המוצרים הראשונים שהחברה פיתחה ועודנו אחד המבוקשים שבהם. "הוא נהדר להתרת קשרים ועובד על כל סוגי השיער".

השני הוא ה- Curl Sculptor, מוצר קליל שעולה רק 10 דולר ושלישי, ה-Live in Conditioner שהוא בעל לחות גבוהה ונהדר לשיער הסובל מיובש. "רבות מהלקוחות שלנו שמאוד אוהבות את ה- Curl Sculptor נוהגות לערבב אותו עם ה- Styling Cream שיש לו הרבה לחות".

 

 

לא רק נשים, אלא גם גברים וילדים כאחד, הפכו במרוצת השנים ללקוחות נאמנים של Mixed Chicks.  באתר הבית, ניתן לקרוא את עדויותיהם של לקוחות רבים שהשימוש במוצרי החברה, סייע להם לזכות בשיער שופע, מלא ומבריק.

"כשהתחלתי להשתמש בשמפו של 'מיקסד צ'יקס' ו'ליב-אין קונדישינר' הבחנתי מייד בשינוי במרקם השיער שלי", מספרת אחת הלקוחות "אחרי שנים של ניסויים וטעויות עם מוצרים שונים, השיער שלי איבד את הברק שלו והפך לקשה יותר לסירוק וטיפול. מאז שהתחלתי להשתמש במוצרי 'מיקסד צ'יקס' השיער שלי הפך פתאום ליותר קל לטיפול ומבריק יותר, בעוד שלפני כן היה בעל צבע עמום".

"אני אוהבת להיות הרבה בחוץ, לשחק טניס ולשחות. שמש, זיעה וכלור אינם חביבים על השיער. אבל למרות זאת, גיליתי שאני לא צריכה לצבוע את השיער שלי לעיתים קרובות כפי שנהגתי לעשות לפני השימוש במוצרי החברה. אני אוהבת את הריח הרענן והקליל של המוצרים. התחלתי להשתמש בקונדישינר העמוק של החברה רק בשנה שעברה ואני חייבת לומר שאני מצטערת שלא ניסיתי את זה מוקדם יותר. תודה רבה שיצרתן מוצר שלא רק עובד אלא גם מחזיק מעמד!"

וונדי וקים ממשיכות לפתח מוצרים חדשים. אחד מהם שזכה להתלהבות גדולה מצד הלקוחות הוא ה- Replenishing Oil שניתן להשתמש בו עם כל אחד מהמוצרים של החברה. ניתן להוסיף מספר טיפות ממנו לקונדישינר או לטפטף אותו ישר אל השיער ולמרוח לכל אורכו. "זה מומלץ במיוחד על מנת להימנע מנזקי השמש על השיער, במיוחד בחודשי הקיץ החמים בלוס אנג'לס". מוצר חדש נוסף שפותח בשנה שעברה הוא Hair for days, "הליין הזה מאריך את חיי התלתלים שלך מבלי להזדקק להרטיב אותם במים מדי יום, מה שנשים רבות עם שיער מתולתל נאלצות לעשות".

 

 ניתן להזמין את מוצרי החברה אונליין או למצוא בחנויות ליד הבית. לרשימה המלאה, בקרו באתר הבית, שם תוכלו גם לקבל אינפורמציה נוספת על המוצרים השונים: mixedchicks.net

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE