הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: מהגרים סינים בלתי חוקיים מקבלים הוראות בטיקטוק איך לפלוש לארה"ב דרך מקסיקו
אפליקציית המדיה החברתית שהינה בבעלות סינית עוזרת למהגרים סינים בלתי חוקיים (רבים מהם בגילאי צבא) לשבור את חוקי ההגירה לארה"ב דרך הגבול הדרומי

אפליקציית המדיה החברתית 'טיקטוק' מספקת הנחיות מפורטות כיצד לחדור לגבול הדרומי של ארה"ב דרך מקסיקו, כך לפי תכנית התחקירים '60 דקות'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התכנית המשודרת בערוץ CBS News תיארה את קריסת הגבול הדרומי המהווה חלק ממשבר הומניטרי במהלך שידור פרק ששודר השבוע במהלכו תועדו המוני המהגרים הבלתי חוקיים מסין לומדים לנווט דרך תהליך ההגירה הסבוך באמצעות סרטוני הטיקטוק.

 

 "תהינו איך כל המהגרים האלה ידעו על הכניסה הספציפית הזו לקליפורניה", אומרת כתבת 60 דקות שעד מהרה מגלה ש-TikTok הוא התשובה.

"טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שנוצרה בסין המספקת הנחיות שלב אחר שלב לאיך להשיג מבריחים ולחדור לאותו חור בו ביקרנו", מציינת הכתבת.

במהלך החודשים האחרונים, עיתונאים היו עדים לעלייה במספר הלא חוקיים הסיניים בהם נתקלו בגבול.

הנושא הודגש לאחרונה על ידי ד”ר פיל במהלך ראיון עם שון האניטי מפוקס ניוז שנערך בעקבות ביקורו של מנחה הטלוויזיה לשעבר בגבול.

 


לדברי ד"ר פיל, "בין 2010 ל-2020 ההערכה היא ש-1,100 סינים חצו את הגבול הדרומי".

"ב-11 החודשים הראשונים של 2023 ההערכה היא ש-33,000 חצו את הגבול".

"רבים מהם גברים בגילאי צבא. לאן הם הולכים ברגע שהם חוצים את הגבול? אין לנו מושג".

"הם לא במעקב. לא עוקבים אחריהם. בסין, אינך מחליט, 'אתה יודע מה, אני חושב שאני אצא לטיול'. הם צריכים לעבור שלבים מסוימים כדי לצאת מסין".

"זה עולה הרבה כסף להגיע לכאן".

"כשהם מגיעים לכאן, מה הם עושים? אם הם עובדים בחקלאות? אם הם עובדים בתעשייה, אני מבטיח לך שמצפים מהם לעשות דברים מסוימים".

"האם הם מרגלים? האם הם שולחים זרעים חזרה לסין? האם הם מקבלים תוכניות תעשייתיות בחברות בהן הם עובדים? מי יודע מה הם עושים. אנחנו לא יודעים. אנו צריכים לדעת", כך לפי 'הפסיכולוג של אמריקה'.

במקביל, החוקר מייקל יון הזהיר בעבר כי זרם הגברים המהגרים מייצג את העובדה כי הסינים הקומוניסטים מנצלים את ההגירה כנשק עתידי להשתלטות על ארצות הברית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE