הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חזון אחרית הימים? קים קרדשיאן וביאנקה סנסורי מבלות יחד בהופעה של קניה ווסט
זו הייתה הפעם הראשונה שהשתיים נצפו אחד ליד השנייה, והעובדה שזה קרה בהופעה של הראפר השנוי במחלוקת הפכה את האירוע ליותר ממטורף

קים קרדשיאן וביאנקה סנסורי הותירו את כולם בהלם כאשר הן נצפו בפעם הראשונה אחת ליד השנייה, מבלות במסיבת השמעה לאלבומו החדש של קניה ווסט, שנערכה ביום שלישי בקליפורניה.

אבל זה לא שהשתיים החליטו לצאת יחד ולהנות כחברות טובות. כוכבת הריאליטי בת ה-43, שחולקת עם ווסט ארבעה ילדים, הגיעה למרכז צ'ייס שבסן פרנסיסקו כדי לצפות בבתה נורת', ששרה באלבום החדש של ווסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עדיין, השתיים עמדו אחת ליד השנייה בשורה הראשונה, למרות שקים נראתה די משועממת. סנסורי בת ה-29, אדריכלית מאוסטרליה, החזיקה בפלאפון הנייד שלה וצילמה את בעלה, בעוד שרה את המילים של השירים החדשים שלו.

סרטונים מרגעים שונים בערב הראו רגעים שהדהימו את כולם - כמו למשל את השתיים מתחבקות. 

על פי דיווחים אחרים, קים וסנסורי ניהלו שיחה קטנה, שאת תוכנה כנראה לעולם לא נדע, אבל זה היה מספיק כדי להסעיר את הגולשים. "על מה כבר יש להן לדבר?", כתב אחד, בעוד שאחר הוסיף: "לא ציפיתי לזה".

 

 

 

 

הדיווחים על היחסים בין השתיים סותרים. מצד אחד, רבים אומרים שקים מחבבת את סנסורי, אבל אחרים אומרים שכוכבת הריאליטי לא שמחה על הבחירות האופנתיות הפרובוקטיביות ביותר של בת ה-29 מול ארבעת הילדים, נורת', סיינט, שיקדו ופאלם.

לא פעם סנסורי תועדה לבושה עם מעט מאוד בד על גופה, ובעבר מקור סיפר לתקשורת ש"קים הורתה לקניה לא לתת לביאנקה להתלבש ככה ליד הילדים שלהם... היא באמת מופתעת מכך שקניה נותן לאשתו לצאת ככה מהבית".

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE