הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שתייה מוגזת היא כל כך רעה לבריאות - שאפילו אימונים לא יעזרו
מדענים הוכיחו פעם נוספת עד כמה משקאות ממותקים מסוכנים ללב שלנו, ואפילו פעילות גופנית לא יכולה למחוק את ההשפעות השליליות

הרוב מודעים לעד כמה שתייה מוגזת אינה מהווה יתרונות תזונתיים כלל, אבל מחקר חדש שפורסם לאחרונה מבהיר עד כמה משקאות כאלה מזיקים לבריאות.

מדענים טוענים כי מספיק לשתות בשבוע שתי פחיות של 340 מ"ל כדי למחוק את היתרונות הבריאותיים ללב האדם שנוצרים במהלך פעילות גופנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המחקר פורסם ב-American Journal of Clinical Nutrition על ידי פרמקולוגים מאוניברסיטת לאוול שבקוויבק, קנדה. הם ניתחו נתונים בריאותיים של כ-100,000 מבוגרים במשך 30 שנה, וגילו שלא ניתן להתגבר על הנזק שנגרם על ידי משקאות ממותקים עם מכסת האימונים הממוצעת המומלצית, כ-150 דקות בכל שבוע.

לכן, המדענים קוראים לציבור הרחב להפסיק לחלוטין את צריכת המשקאות המוגזים המבוססים על סירופ, אפילו אם שתי פחיות של משקאות מוגזים ממותקים יכולים להיחשב לכמות נמוכה יחסית על ידי רבים.

"פעילות גופנית מפחיתה בחצי את הסיכון למחלות לב וכלי דם הקשורות למשקאות ממותקים, אבל היא לא מבטלת אותה לחלוטין", אמר פרופ' ז'אן-פיליפ דרואן-שארטיה בהצהרה, והוסיף:

"אסטרטגיות השיווק של חברות המשקאות מראים לעיתים קרובות אנשיפ פעילים ששותים את המשקאות הללו, ובכך מנסים להפיץ שלצריכת משקאות ממותקים לא תהיה השפעה שלילית על הבריאות שלכם אם אתם פעילים פיזית".

 

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE