הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס מככבת במקום השלישי ברשימת הרחובות המגניבים בעולם
אחרי מלבורן והונג קונג, רחוב אחד באוסטין הוכרז כאחד המגניבים ביותר בשל האווירה, האוכל, התרבות והמוזיקה. גם לוס אנג'לס, שיקגו ומיאמי נמצאות על המפה

מגין 'טיים אאוט' פרסם את רשימת 30 הרחובות המגניבים ביותר בעולם – כאשר במקום הראשון זכה רחוב במלבורן, אוסטרליה, אל המקום השלישי הגיע רחוב בטקסס, וגם לוס אנג'לס ושיקגו נכנסו לרשימה.

הרשימה  הורכבה על פי פרמטרים שונים – כמו שפע של מסעדות, ברים ובתי קפה, חנויות בוטיק ווינטג' ואווירה כללית שקשה לתאר במילים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלבורן

 

במקום הראשון, כאמור, נמצא High Street שבמלבורן, אוסטרליה, כאשר עורכת המגזין שיבחה את "המסעדות האפיות, הברים הנסתרים, המוזיקה החיה וחנויות הבוטיק" לצד "תחושה חמה של רוח קהילתית שמשמעותה היא שכולם רצויים".

את המקום השני לקח רחוב Hollywood Road שבהונג קונג, שהוא אחד "הרחובות העתיקים ביותר, באורך של קילומטר ומקשר בין כמה מיעדי החובה של העיר". ניתן למצוא שם את אחד המקדשים החשובים באזור, מרכז אמנויות ותרבות וכמה מהברים, המסעדות ובכלל חיי הלילה הטובים ביותר בעיר.

במקום השלישי והמכובד בהחלט נמצא רחוב East Eleventh שבאוסטין, טקסס. הוא "אהוב מאוד בקרב המקומיים בגלל שהוא מאפיין את רוחה של העיר... בכל סנטימטר תמצאו אוכל, תרבות ומוזיקה".

המגזין ציין כמה יעדים שחייב לבקר בהם באותו רחוב באוסטין, כמו החצר האחורית של קני דורהם, פרנקלין ברביקיו והווינטג' בוקסטור.

 

אוסטין, טקסס, במקום השלישי

 

בהמשך נמצא Guatemala Street בבואנוס איירס שבארגנטינה, Commercial Drive בונקובר, קנדה, רחוב Jalan Petaling  בקואלה למפור, מלזיה, רחוב Rua Da Boavista בליסבון, פורטוגל, רחוב Arnaldo Quintela בריו דה ז'ינר, ברזיל כמובן, רחוב Chazawa-dori בטוקיו – ובמקום העשירי רחוב Consell de Cent שבברצלונה.

במקום ה-13 הגיע Fifth Avenue  שבניו יורק, ובמקום ה-15 East 3rd Street בלוס אנג'לס. שיקגו נכנסה לרשימה במקום ה-21 עם רחוב 18th Street, ומיאמי אי שם במקום ה-26 עם רחוב Miracle Mile.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE