הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 המשקאות הפופולריים שהכי מזיקים לבריאות
אל תתפתו לכל משקה קר מהמקרר ואל תפלו בפח עם שמות שנשמעים בריאים – כמו תה ירוק של אריזונה או המיצים הפופולריים של חברת Naked

אין ספק שלגימה ממשקה כמעט קפוא ביום חם מאוד הוא אחד הרגעים המספקים ביותר, אבל פעמים רבות אנחנו לוקחים מהמקרר משקאות מפוצצים בסוכרים שהסיפוק הרגעי לא בהכרח שווה אותם.

חלק מהמיצים והמשקאות המוגזים או האנרגיה מכילים לרוב כמות גלוקוז גדולה בהרבה ממה שאנחנו אמורים לצרוך ביום אחד – כאשר על פי ה-FDA, אין לעבור על 50 גרם ביום, כך שחבל לבזבז את הכמות היומית בכמה שלוקים בודדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המשקה אולי הבריא ביותר על פני כדור הארץ הופך לאחד הגרועים תחת המותג 'אריזונה תה ירוק'. בעוד שתה ירוק טבעי עמוס בנוגדי חמצון עם אפס קלוריות, האחד שמגיע בפחית הגדולה מכיל 42 גרם של תוספת סוכר, עם דבש וסירופ תירס.

הבירה Barq’s מיוצרת משורשים, וכך היא מספקת טעם צמחי ומעט חריף שתענוג לשתות אותה ביום חם. אבל התווית על הבקבוק מספרת את הסיפור האמיתי – לא רק שיש 44 גרם סוכר, הוא מגיע מסירופ תירס, שהוא עתיר פרוקטוז. אם בכל זאת חשקה נפשכם בבירה, אולי כדאי שתבחרו את גרסת ה-Zero.

מיץ הענבים המוכר Welch’s מכיל 44 גרם תוספת סוכר, וכך גם Mountain Dew שמלא בממתיקים מעובדים.  מומלץ גם להתרחק מהפרפוצ'ינו קפה של סטארבאקס, שישמח את ליבכם – אבל יעשה רע מאוד לגופכם עם 47 גרם ששווי ערך לכ-12 כפיות סוכר.

אחד ממותגי המיצים המוכרים בארה"ב הוא Naked Juice, כאשר השם אולי מנסה לשכנע אתכם שמדובר במוצר טבעי – אבל מדובר בהטעיה מוחלטת. אם תשתו את המיץ תקבלו בעצם תרכיז תפוחים זול שמכיל 53 גרם תוספת סוכר.

 

 

תכלס, כבר עדיף תה ירוק של אריזונה. אבל אל תתבלבלו עם המשקה 'תה מתוק' של אריזונה, שבקבוק קטן מכיל כ-13 כפיות סוכר.

משקה האנרגיה האהוב 'מונסטר' יחזיק אתכם אנרגטיים, אבל חוץ מזה אין בו יתרונות, בעיקר לאור העובדה שיש בו 54 גרם של סוכר. על פי איגוד הלב האמריקאי, הנוקט עמדה נוקשה ומחמירה לגבי צריכת סוכר, הכמות ב'מונטסר' היא כפולה ממה שאישה צריכה לצרוך ביום, ועל הגבול עבור גברים.

את שני המקומות הראשונים ברשימת עשר המשקאות הגרועים ביותר תפסה חברת המיצים Naked, כאשר במקום השני הגיע טעם פירות היער Blue Machine ובמקום הראשון Mighty Mango, עם 55 ו-57 גרם תוספת סוכר, בהתאמה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE