הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוצר בלב ארה"ב: פילדפליה מכריזה על 'סגר' החל מהשעה 11 בלילה באזור מוכה פשיעה בעיר
העיר השישית בגודלה בארצות הברית והבירה הראשונה שלה נאלצת להתמודד עם מגיפת פשע אשר יצאה משליטה ונאלצת לנקוט בצעדים דרסטיים במטרה לצמצם את היקף השימוש בסמים ובאלימות בתחומה

לאט, אך בהתמדה, אזור קנזינגטון הגדוש בסמים שבלב פילדלפיה, כמעט ונסגר לפעילות נורמטיבית.

האזור, הידוע בעיקר בריבוי מכורי הסמים שלו, מאלץ כעת עסקים הפועלים כ-24 שעות ביממה כתחנות דלק וחנויות נוחות להיסגר בין השעה 23:00 ל-6 בבוקר

כי איזו דרך טובה יותר לטפל בבעיית הסמים מאשר לסגור עסקים שומרי חוק באזור? שוב, הממשל חושב 'מחוץ לקופסה' עם כספי המסים שלכם.

ההצעה הועלתה על ידי חברת המועצה קווטסי לוזדה מהמחוז השביעי, המייצגת את קנזינגטון, במהלך ישיבת מועצת ביום חמישי, והיא נועדה לבלום את הפשיעה, להפחית בעיות פסולת, ולמתן פעילויות ליליות בלתי רצויות בקהילה.

כ-90 עסקים יושפעו מכך - כך נאמר בדו"ח חדש של רשת NBC פילדלפיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עסקים המחזיקים ברישיון אלכוהול באזור הנקוב יהיו פטורים מכללים אלה, הם יורשו להישאר פתוחים עד השעה 02:00 - החוק הנוכחי לברים ומסעדות בעלי רישיון להגשת אלכוהול.

ההצעה פותחה באמצעות משוב מתושבים מקומיים, עסקים וארגונים ללא מטרות רווח, והיא מונעת מחששות לגבי משבר האופיואידים.

התקנות המוצעות אמורות להשפיע על הסביבה המוקפת על ידי East Lehigh Avenue, Kensington Avenue, D Street, E Tioga Street, ו-Frankford Avenue, ועל העסקים לאורך הבלוקים הגובלים באזור זה.

בכיר בארגון ללא מטרות רווח המבוסס בקנזינגטון, רוברטו רודריגז, הגיב ל-NBC פילדלפיה בעניין ההצעה באומרו כי:

"העסקים תומכים ביוזמה זו. הם אסירי תודה על כך שחברת המועצה לוזדה כללה אותם בדיון ושקלה את דעותיהם. במהלך הפגישה שקיימה איתם במשרדנו, היה ברור שהם תומכים בזה ובצעדים עתידיים לביטחון הציבור".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE