הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת צ'יפוטלה (Chipotle) מדווחת על עובדים שלקו בזיהום במסעדה בלוס אנג'לס; רשויות הבריאות חוקרות
עובדי המשרד לבריאות הציבור החלו לבדוק את המצב התברואתי במסעדת הגריל המכסיקאית - צ'יפוטלה מקסיקן גריל Chipotle Mexican Grill - בלוס אנג'לס, לאחר שבעליה דיווחו, כי מספר עובדים התלוננו שהם אינם חשים בטוב, או חולים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בהודעת משרד בריאות הציבור של מחוז לוס אנג'לס, המסתמכת על הודעת החברה נמסר, כי עובדי המסעדה הנמצאת ב- w. Pico Blvd. 4550 התלוננו על בחילות, הקאות ושלשולים. מקרה דומה אירע גם במסעדה הסמוכה Pizza Rev. לשתי המסעדות אין תשתיות משותפות. משרד הבריאות בודק לפיכך, את הסיבה לבעיות הבריאותיות של העובדים  בשתי המסעדות.

 צ'יפוטלה משתפת פעולה עם בדיקת השלטונות ונמסר כי בשאר מסעדות הרשת לא דווח על בעיות בריאות כלשהן. Pizza Rev טרם נענתה לבקשה למתן תגובה בנדון.

מצ'יפוטלה נמסר, כי להנהלה נודע לראשונה על בעיות בריאות של העובדים, בשבת. כך מסר כריס ארנולד, דובר המסעדה. לדבריו, פקח בריאות עירוני מטעם המשרד ביקר במסעדה ביום שני ופתח בחקירה. לדברי הדובר נקטה המסעדה בהליכים מונעים, כמו השארת העובדים החולים בבית, לפחות לשלושה ימים נוספים לאחר הדיווח שהסימפטומים תמו. סילוק מזון שיתכן וטופל על ידי העובדים החולים וביצוע פעולות של ניקיון וחיטוי.

 לפי דברי  ארנולד, לא ידוע על לקוחות שלקו בסימפטומים הנ"ל. המסעדה ב- Pico נשארה פתוחה בשבת. 

כתוצאה מהודעת החברה ירד שער מניית צ'יפוטלה ב-2.1% ל-292.40 דולר. יצויין כי צ'יפוטלה עשתה בעבר מאמצים לשפר את המצב התברואתי של מסעדות הרשת לאחר שב-2015 דווח על מספר מקרים של ליקויים בריאותיים, דבר שגרם לעזיבת לקוחות ולנפילה בשווי המניה. בקיץ ההוא אנשים רבים לקו בוירוס "נורוירוס" חיידק הנגרם ממזון או מים מזוהמים, לאחר שאכלו במסעדה צ'יפוטלה בעמק סימי. 

בסתיו, דווח על עשרות מקרים של אנשים שלקו בחיידקי קולי, רבים מהם בוואשינגטון ואורגון, אבל גם בקליפורניה וני יורק, מקרים שקושרו לרשת מסעדות צ'יפוטלה. בדצמבר של אותה שנה, דווח על 114 סטודנטים מבוסטון, שלקו בוירוס שצויין לעיל, לאחר שאכלו במסעדת צ'יפוטלה בברייטון, מאסצ'וסטס.

מכירות הרשת צללו ב-30% בדצמבר 2015 לעומת החודש המקביל, שנה קודם לכן. מצב שגרם להנהלה לסגור חלק ממסעדות הרשת, לשדרג את תהליכי בקרת איכות המזון ולעודד לקוחות לשוב לאכול במסעדות, על ידי הצעת ארוחות חינם.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE