הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: מפקד המשטרה הבא שואף להפחית את השימוש בנשק
חורחה קולינה, המשרת 28 שנה במשטרה, ואשר פיקח על כל חטיבה אפשרית במשטרת מיאמי בת היותר מ -1,200 אנשי משטרה, יכנס לתפקיד בתחילת החודש הקרוב

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




קולינה, בן 50, נפגש והתראיין עם מנכ"ל העיר החדש אמיליו גונזלס ביום רביעי בבוקר ואחרי ששיתף אותו בתפיסת מדיניות השיטור שלו, גונזאלז קיבל ההחלטה מהירה והחליט לקדמו. קולינה, שבילה את השנים האחרונות כעוזר מפקד המשטרה לרודולפו לינס, יקבל שליטה מלאה על המשטרה ב -29 בינואר. ליאן אמור להתפטר בחודש מארס. "בחיי, אני מלא התרגשות, "אמר קולינה. "נפגשתי עם המנהל הבוקר והייתה לנו שיחה פילוסופית ארוכה".

אידיאולוגיית העבודה של קולינה: הגברת השיטור הקהילתי. יצירת שותפויות טובות יותר עם סוכנויות פדרליות. עצירת אלימות שימוש בנשק ברחובות, אשר צמחה במיאמי בחודשים האחרונים. אין שום סיבה שלא נוכל להיות אחת הערים הבטוחות ביותר במדינה ", אמר. "צמצום אלימות הנשק היא העדיפות הראשונה. לא תהיה לי שום אהדה אלייך, אם בחרת להשתמש בנשק כדי לבצע פשע". גונזלס אמר שהוא בחר בקולינה כי הוא "מוסמך באופן מיידי", ומשום שליאנס המליץ עליו. לא היה חיפוש לאומי להחלפתו או לתהליך הבחירה הפנימי הפורמלי. "אני מבין שזה המינוי הראשון שלי. רציתי לוודא, כי בעיניי יש לנו בחור שמבין את הקהילה עם ניסיון רב", אמר מנהל העיר. "אני צופה דברים גדולים לעיר שלנו". 



קולינה פיקח על "עניינים פנימיים", "חקירות פליליות", "פעולות שטח" ו"מנהלה", כל ארבעת האגפים של המחלקה. בנוסף הוא עבד גם בסמים וחטיבה נגד שחיתות. הוא קודם למייג'ור  תחת מפקד המשטרה לשעבר מיגל אקספוסיטו. הוא פיקד על מחוז הדרום של העיר ב Coconut Grove.  פרנסיס סוארז, שהיה ממונה על המשטרה למשך שתי קדנציות ונבחר בנובמבר האחרון לראשות העיר, אמר כי הוא מכיר את קולינה מאז שהוא שירת ב Grove

"הוא מוסרי מאוד והוא כיהן בתפקידים בעלי רגישות גבוהה במשטרה", אמר ראש העיר.  קולינה, הנשוי מזה 25 שנה ולו שני ילדים ושני נכדים, יהיה המפקד החמישי של העיר בתשע השנים האחרונות, כמות בלתי רגילה של שינויים עבור תחנת משטרה כה גדולה. מאז התפטרותו של ג'ון טימוני ב -2009, משטרת מיאמי הייתה תחת פיקודו של מפקד שנכפה עליו לעזוב את התפקיד לאחר סדרת תקריות ירי בהם הייתה מעורבת המשטרה, ושני מפקדים שעיכבו את הפרישה שלהם בכמה שנים. "אני לא מתכוון להחליף חמישה מפקדים בשמונה השנים שלי", אמר סוארז. "את זה אני יכול לומר לכם בוודאות". 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE