הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסלה מתכוונת לבנות אולמות קולנוע "דרייב אין" בתחנות הטעינה החשמליות שלה
לאור ההצלחה שנחלה החברה בתחומי הסולאר ומכוניות חשמליות, אילון מאסק, מייסד טסלה, מעונין להיכנס גם לתחום תעשיות המסעדנות והבידור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בקרוב בטסלה?

יותר משלושה חודשים לאחר שהודיע על התוכניות להקים חנויות נוחות ברשת תחנות ההטענה החשמליות של טסלה (טסלה - 0.81% -) ברחבי המדינה, מאסק חשף כמה פרטים נוספים בסוף שבוע זה. ולפי הנראה לעין, הוא מעריץ נלהב של שנות ה-50. מאסק מגלה כי בכוונתו לא להסתפק רק במסעדות, אלא לבנות מתחם שיכלול בתוכו גם משטחי החלקה לגלגליות ובתי קולנוע מסוג דרייב-אין. "בכוונתי להוסיף דרייב-אין בסגנון הישן, גלגליות ומסעדות בסגנון רוק אנד רול באחת מהתחנות החדשות להטענת כלי רכב חשמליים בלוס אנג'לס". "פופקורן יהיה בתפריט של הדרייב-אין", הוא הוסיף ועל המסכים הוא מקווה להציג  קטעי סרטים קלאסיים ישנים.


אילון מאסק


אפשרויות אלו של יציאה למסעדה או אפשרות בילוי מהסוג שהיה נהוג בעבר הלא-רחוק, תתווספנה לתחנת ההטענה החשמלית. מאסק לא מסר לוח זמנים לתוספת זו. (מאידך הוא הביע התלהבות רבה מההצעה שתפריט המסעדה יוצג על גבי המסך של טסלה בשעה שהמכונית חונה בתחנה). לקוחות טסלה שוהים בממוצע בין 20 ל-30 דקות בתחנות ההטענה והחברה מאמינה כי ברצונה לספק להם אפשרויות בילוי בפרקי זמן אלה. פעילות מסוג זה רחוקה אמנם מעיסוק בחלליות או במסעות למאדים אבל אם מאסק כבר הוכיח דבר אחד במהלך הקריירה העסקית שלו, זו העובדה שהוא אינו חושש להתקדם בכיוונים כאלה שאף אחד אחר לא שקל לפניו.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE