הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: בניית אצטדיון ה-RAMES בשלבי התקדמות
בדיוק לפני שנה, היכל הפוטבול החדש באינגלווד היה לא יותר מערימת לכלוך גדולה. אבל תחילת השנה הביאה עמה התקדמות חדשה – במיוחד השלמתו של שלב חפירת היסודות של מרכז הבילוי והספורט של לוס אנג'לס בפארק הוליווד

"אנחנו מתקדמים בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן", אמר רוברט איילסוורת', סגן הנשיא של חברת הבנייה AECOM Hunt .  "מרבית אבני הדרך שלנו הם מבניות וכרגע זה מעין מרוץ לפסגה". העבודות החלו לפני יותר מ-14 חודשים. ועתה, לפי דברי איילסוורת', השלד של האצטדיון – הקירות התומכים מסביב ליציעים והגג לאט לאט נבנים, "והאתר העצום בגודל 300 אקר התעורר לחיים". 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"לדעתי הדבר המדהים הוא כי בכל פעם שאתה מגיע לאתר אתה מופתע ממשהו חדש", אמר קווין דהמוף, מנהל הפעילויות של הRams "כל פעם שאתה מגיע לאתר אתה רואה פרט חדש." "מכאן אתה יכול לראות איך האצטדיון מקבל צורה, ואני רק יכול להרהר לעצמי כיצד זה יהיה כאשר אנחנו מגיחים בריצה מתוך המנהרה כדי לארח משחק של ה-Rams."

הקמת האתר המשותף אמורה להסתיים בזמן לקראת עונת הפוטבול של 2020, כאשר הוא יארח משחקים ביתיים של ה-Rams ושל ה-Chargers ובשעה שגודלו של האתר הוא ללא תקדים, הפרטים של התכנונים הארכיטקטוניים שלו מרשימים לא פחות. מעל לשישה מיליון יארדים מעוקבים של עפר נכרו עד היום, 45,000 יארדים מעוקבים של בטון נוצקו, 15,000 טונות של מתכת באו לידי שימוש ו-850 עובדים מועסקים באתר מידי יום.

כל העבודה המאומצת הזאת תבוא לידי ביטוי בדמות אצטדיון פתוח בעל 70,000 מקומות ישיבה, מתחם הופעות בן 6,000 מושבים ותכניות למאות חללים למסחר ולמשרדים – אשר יתוכננו, כולם, בצורה ייחודית ללוס אנג'לס. "לדעתי, לבסוף מה שבדעתנו לעשות הוא לשלב את הפינוק המרבי עם הרמה הגבוהה ביותר של הניסיון והנוחיות" אמר גרג קיש, הנשיא לענייני שרות ומכירות של הLASED-. לאוהדים בלוס אנג'לס יש, בצדק, יכולת אבחנה ורף ציפיות גבוה לצרכי הבידור שלהם ואנו מקווים לעמוד בהם ולהיות מסוגלים לספק אותם". "כאשר אתה עומד, אתה משקיף לעבר האגם ואומר 'דומה כי מבנה זה יכול להיות מוקם רק בלוס אנג'לס'", הוסיף דהמוף, "ואני חושב כי היה זה חזונו של סטן קרונק – משהו שיהיה מתחם בינלאומי, עולמי, בעל שם ". 



האצטדיון החדש יהיה ייחודי גם לHKS- " – חברת התכנון שמאחורי חזונו של קרונק. הארכיטקטים של HKS  אחראים להרבה מתחמי ספורט ברחבי ארה"ב, כמו אצטדיון ה AT&T בדאלאס והU.S. Bank- במינסוטה, אבל פרויקט הLASED-  יסמן סדרת תקדימים לחברה. "מה שמייחד את הפרויקט הזה היא העובדה שהוא ראשון בסוגו המאחד את ענפי הספורט והבילוי", אמר דהמוף, "ובאמת, האצטדיון הבולט ביותר בעולם – הגדול ביותר שנבנה אי-פעם כשמדובר בשטח – האצטדיון הפתוח-סגור הראשון בשטח של 3.1 מיליון רגל מרובעים שנבנה אי-פעם", הוסיף, "אז למעשה יש לו גג שקוף כדי להגן על האוהדים מפני פגעי הטבע ובו בזמן, צדיו פתוחים. למעשה אין קירות במבנה אז ההרגשה היא כאילו אתה יושב באצטדיון פתוח".

החל משנת 2020, אוהדים יוכלו ליהנות מהאצטדיון במלוא תפארתו. המתחם יהיה פתוח לפעילות בכל ימות השנה ויארח את הסופרבול 2023 LVI ,את האליפות הארצית של המכללות בפוטבול ואת משחקי הקיץ האולימפיים בשנת 2028. והעובדה המלהיבה ביותר לכל אוהדי הRAMS- היא כי המתחם ישמש כביתם של שחקני לוס אנג'לס להרבה מהשנים הבאות. "לגבינו, כאשר אנו ממתגים מחדש, לובשים מדים חדשים ומאמצים לחיקנו את האצטדיון, הרחבת האצטדיון תבוא במקביל לגידול הארגון והסמל המסחרי שלנו", אמר דהמוף, "והאוהדים שלנו יהוו חלק בלתי נפרד בתהליך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE