הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: נערה בת 15 נעצרה לאחר שהעלתה איומים באינסטנגרם נגד תיכון בפולרטון
יממה לאחר אירוע הירי בלוס אנג'לס, רשויות החוק לא לוקחות סיכון ועצרו את הקטינה ששלחה מסרים בו היא מבטיחה לבצע אירוע אלים כנגד המוסד החינוכי

נערה כבת 15 נעצרה לאחר שלפי החשדות נגדה, העלתה וידאו לרשת האינסטגרם שכלל איומים כנגד תיכון פולרטון, כך הודיעה המשטרה ביום חמישי. במקביל לכך, גורמים רישמיים מתיכון טרוי, הזעיקו את המשטרה בליל יום רביעי וזאת לאחר שגם נגדם הושמעו איומים ברשת החברתית. בית הספר טרוי נמצא אף הוא בסמיכות לתיכון פולרטון שבמדינת קליפורניה. תלמיד תיכון אנונימי, מסר לרשויות כי הוא היה חבר בקבוצת צ'אט ובה לפתע משתמש שאינו מוכר לקבוצה החל לשלוח מסרים שסיפרו על ארועי אלימות שעתידים להתרחש כנגד בית הספר ביום הבא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



קציני המשטרה המוצבים בתיכון פולרטון ואיגוד התיכונים באזור מחוז פולרטון וידאו את אמיתות האיום  והגיעו להבנה כי הוא אינו מוחשי. למרות זאת, משטרת פולרטון עצרה נערה בחשד להשמעת איומים פליליים ושיבוש הליכי חקירה. בהודעת המשטרה, לא פורט מה היה בתוכן האיומים שלכאורה הושמעו. מהרשויות נימסר כי הן התייחסו לאיום ברצינות וציינו את אומץ ליבו של התלמיד שבא להתריע אודות האיום בפניהן. האיום שהופץ לכאורה ברשת החברתית, התגלה רק יום לפני תקרית ירי שהתרחשה במחוז ווסטלייק שבלוס אנג'לס שגרמה לפציעתם של 5 בני אדם ובעקבותיה, נערה בת 12 נלקחה למעצר בגין חשד לקשר לארוע.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE