הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השף מפזר המלח מתפזר בארה"ב
רשת המבורגרים נוספת אינה מצרך שרבים יוסיפו לסל השאיפות האמריקאי שלהם, אך לא כך כשמדובר באושיית האינסטגרם הצבעונית שאוהבת ללטף את הבשר וללחוש לו.

אם אתה חושב שניו יורק תצא נשכרת מעוד רשת המבורגרים מהירה אז תחשוב בשנית, אבל לא כך המקרה כאשר מדובר בשף הכי מוכר באינסטגרם. למרות אזהרות חוזרות ונישנות מצד משרד הבריאות (שפחות מתייחס לטכניקת התיבול חשופת היד שלו) והמבקרים, השמועה אומרת כי השף והקצב המפורסם סאלט באי 'SALT BAE', מרחיב את אימפרית הבשר שלו אל מעבר לים, ונוחת שוב בארצות הברית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



רשת המסעדות-תיאטראות של השף הצבעוני מפזר המלח, שמפעילה מסעדות במיאמי וניו יורק נקראת ET-NUSR על שם שמו הפרטי של השף נסראת גוק'ה. אולם, רשת ההמבורגרים החדשה שישיק לא תותיר מקום לספק בקרב המעריצים הנלהבים, והיא תיקרא כמו שם הבמה שלו- סאלט באי.

אם אתם תוהים איך רשת ההמבורגרים של סאלט באי תיראה, אתם יכולים להסתפק בינתיים בעובדה שהמבורגר עם גבינה מעליו, ובצל מקורמל עולה ברשת המסעדות שלו כ-30 דולר. ההמבורגר פרוס לחתיכות שנצלות עד לחריכה מגרה. המבקרים טוענים שהמחיר סביר ומעט גבוה מדי, אך לפי טענת השף, רשת ההמבורגרים שצפויה להיפתח תספק מזון במחיר שווה לכל כיס.

לוס אנג'לס תהנה מהסניף ראשונה, כשהשף הטורקי יפתח מקום בגודל 400 סקוואר פוט שצפוי להיפתח בסתיו, עם רישיון מלא למכירת משקאות אלכוהולים. הסניף השני יפתח מאוחר יותר באיזור סוהו, אבל בהתחשב בכך שזוהי רק ההתחלה, נציג מטעם גוקה אומר כי מקומות רבים צפויים להיפתח במנהטן ובברוקלין.

רשת ההמבורגרים שפתח השף בארץ מולדתו טורקיה נקראת BURGER ET-NUSER והיא להיט מקומי בשנים האחרונות.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE