הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוגל תשנה את הדרך בה אנו סוגרים חופשות
מעצמת גוגל משנה שוב את כללי המשחק בו כולנו משחקים ומאפשרת לנו לסגור חופשות בצורה נוחה יותר לטעמה. סוכני התיירות נראים כמקצוע שהולך וניכחד מהעולם אך האם גם אתרי האינטרנט? שירות חדש משאיר אותנו לקבוע את הנופש הבא בדף התוצאות של גוגל.

גוגל משנה את כללי המשחק שוב ועוזרת לנו לסגור חופשות אצלה בבית

גוגל הכריזה ביום שלישי כי תשנה את הדרך בה אנשים מחפשים אחר בתי מלון וטיסות, וטוענת שבעזרת הטלפון החכם יוכלו בקרוב המטיילים לתכנן את הטיול הבא שלהם בצורה נוחה יותר. נציגי החברה דיווחו כי בתי המלון והטיסות יוכלו להיקבע בקרוב דרך דף תוצאות החיפוש. המשתמשים יוכלו "לעלעל" ברשימת בתי המלון ותמונותיהם מבלי לצאת מעמוד התוצאות. התאריך והמחיר ינתנו לשינוי באמצעות הסנן שימוקם בעלית עמוד התוצאות, וכך יוכלו המשתמשים לקבוע חופשות דרך גוגל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסיפור דומה גם בקביעת הטיסות, כאשר הסגירה תתבצע דרך דף החיפוש בעזרת אותו סנן של בתי המלון.דוברי החברה אמרו כי בתי המלון יוכלו להיקבע גם בדף הטיסות. גוגל מוסרים כי המשתמשים יוכלו בקרוב ליהנות מחוויית קנייה נוחה יותר עם עיצוב דף החיפוש החדש. המשתמשים יוכלו לחפש כעת לפי מרחק ולמצוא את חבילות הנופש הכי אטרקטיביות. אופציית "היעדים הנוספים" תציע מקומות נופש נוספים הקרובים ליעד המבוקש. כמובן שימצאו גם שרותי אקסטרה שיגבו עלויות נוספות במקרה הצורך, על ידי חברות שגוגל מאשרת.


המהלך מגיע לאחר ההבנה של גוגל, כי יותר ויותר אנשים מבצעים רכישת חבילות נופש דרך הטלפון החכם, וחוסכים זמן על ישיבה ממושכת מול המחשב הביתי. בנוסף, היתרון בטכנולוגיה החדשה טמון בשינויי הדקה האחרונה שעשויים לבצע הנוסעים מבלי להיכנס לשלל החלונות והאפליקציות שמציג המחשב האישי שלהם.







50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE