הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בלייק גריפין עזב אותי למען קנדל ג'נר"
חברתו של שחקן הכדורסל מאשימה אותו שנטש אותה ללא פרוטה בעוד הוא מרוויח מיליונים

ברין קמרון הגישה תביעה נגד אביה של שני ילדיה, שחקן הכדורסל בלייק גריפין בטענה שהוא נטש אותה ואת ילדיהם בשביל קנדל ג'נר. כתב התביעה מצייר את גריפין כחסר לב שנטש את ארוסתו לאחר שבייש את משפחתו בפומבי בכך שהתרועע ללא בושה עם ג'נר.  ברין ובלייק היו ביחד במשך שמונה שנים ויש להם שני ילדים ביחד. הם התכוונו להינשא אך החתונה בוטלה שבוע לפני כן, לאחר שברין סירבה לחתום על הסכם ממון. לדבריה, היא סירבה לחתום מכוון שזה לא היה חלק מההסכם המילולי שלה עם בלייק. בעקבות זאת גריפין שלח מכתב לכל המוזמנים וכתב שהוא וברין לוקחים את שבועות הנישואים שלהם ברצינות ולכן מעדיפים לחכות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



גריפין עבר לאחרונה לקבוצת הכדורסל דטרויט פיסטונס.בכתב התביעה נאמר כי  "גריפין עצמו יודע טוב מאוד מה זה אומר לא לעמוד בהבטחות. ככלות הכל, לגריפין לא היתה שום בעיה להחליף את ברין קמרון, ארוסתו לשעבר ואם שני ילדיו למען כוכבת תוכנית טלוויזיה קנדל ג'נר". בנוסף עולות בו טענות הארוסה, על כך שגריפין ביקש ממנה לעזוב את עבודתה בתחום השיווק וכמעצבת פנים והבטיח לממן אותה כך שתוכל להיות אתו ולגדל את ילדיהם. עוד  נאמר בכתב התביעה, כי קמרון לא רק היתה אם לילדיו של גריפין וטיפלה בילדיהם, היא גם העניקה לו תמיכה, שימשה כאסיסטנטית שלו, תרפיסטית, יועצת כושר, תכננה את ארוחותיו, סדר יומו, היתה הסטייליסטית שלו, האחות הרחמניה והתזונאית שלו והרבה יותר. ברין כללה מכתבי אהבה שקיבלה מ"בלייקי" בהם הוא כותב כמה אסיר תודה הוא לכל ההקרבות שעשתה למענו ולמען משפחתם. ברין טוענת ש"לגריפין איכפת יותר מהעולם הזוהר של סלבס בהוליווד מאשר האחריות היומיומית בלהיות אבא ואיש משפחה".

כעת היא רוצה נקמה ורוצה חלק מהמיליונים של בלייק שחתם חוזה בסך 173 מיליון דולר. "בעוד גריפין ממשיך להרוויח מיליונים מ- NBA ומפרסום וקמרון וילדיהם הינם מחוסרי בית וזקוקים לכסף. בהעדרו של גריפין, אחיה של קמרון צריך לספק את מחסורם של קמרון והילדים ולהעניק להם תמיכה כלכלית". כתב התביעה לא מפרט בדיוק מה סכום התביעה, אבל מן הסתם מדובר במיליוני דולרים. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE