הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: 35 שנות מאסר לאדם שהורשע בחטיפה ותקיפה מינית בקטין
האירוע אירע לפני 16 שנים באזור NORTHRIDGE. קורבן האירוע שהיה בן 14 בעת התקיפה, נמצא כיום במאסר עולם בשל רצח שביצע 5 שנים לאחר מכן. השופטים בהכרעתם, קשרו בין שני האירועים

תושב הוליווד שחטף ותקף מינית קטין בן 14 בסן פרננדו ואלי באזור NORTHRIDGE , בשנת 2001 נשלח ל-35 שנות מאסר. בית המשפט בלוס אנג'לס בראשות השופט היידן זאקי, אשר חרץ את דינו של הנאשם, מירק פאול ווייט, בן ה-55, הוסיף כי למעשה, האירוע גרם נזק חסר תקדים לשארית חייו של הקורבן, אשר 5 שנים לאחר מכן הורשע ברצח ונשלח בעצמו למאסר עולם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בהכרזת השופט נאמר כי ווייט גזל את תמימותו של הקורבן ופגע אנושות בסיכויו להפוך לאדם בעל תרומה חיובית לחברה. בשל מה שעבר עליו, הוא סטה מדרך הישר."אולי הוא יכול היה להיות רופא, לעולם לא נדע" כך הוסיף השופט. סגנית התובע המחוזי,  ג'ולי קרמר, מסרה כי קורבן האירוע, כיום בן 31, הורשע ברצח בשנת 2006 כאשר היה בן 19.

חבר המושבעים בסן פרננדו, דן בראיות במשך כשעתיים וחצי לפני שמצא את וויט אשם בשני סעיפי הרשעה- חטיפה במטרה לבצע עבירת מין וכן ביצוע מעשה סדום וכפיית מין אוראלי. כמו כן, חבר המושבעים מצא ממש בטענות על שימוש בנשק, חטיפה חמורה הכוללת בין היתר את קשירתו ולפיתתו של הקורבן. וויט נעצר רק 16 שנים אחר ביצוע המעשה, בביתו וזאת תודות לדגימת DNA שנלקחה ממקום האירוע בנורת'רידג'. על פי המשטרה, הקורבן הלך ביום האירוע עם עוד חבר בשעות הבוקר בתאריך ה-22 ביוני בשנת 2001 ליד הצטלבות הרחובות CHASE STREET ו VANALDEN AVENUE כאשר גבר חמוש התעמת איתם באיומי אקדח.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE