הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: נהג האובר הנעדר נמצא כשהוא בחיים
ג'ושוע טייד שעקבותיו נעלמו לפני למעלה משבוע באזור דאון טאון, אותר כשהוא פצוע. נסיבות המקרה נחקרות

ג'ושוע טייד בן ה-29, נהג שירותי ההסעות, אובר וליפט שנעדר למעלה משבוע ונראה לאחרונה באזור דאון טאון לוס אנג'לס, אותר בליל יום שני כשהוא פצוע ופונה בעקבות זאת לבית החולים. בנוסף משטרת לוס אנג'לס מצאה את מכוניתו של טייד, בבלוק 100 של רחוב SOUTH KINGSLEY DRIVE  במיקום שהתברר במרחק של פחות ממייל ממקום המצאו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



טייד נמצא לאחר פנייה של אזרח שזיהה אותו באזור קוריאה טאון ברחוב SOUTH SERRANO AVENUE. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום, ניגשו לעברו והבחינו כי הוא זקוק לסיוע רפואי ומיד פינו אותו לבית חולים סמוך. לדבריהם, מסתמן כי הרקע לאירוע אינו פלילי. עד לרגע זה, לא נמסר מידע בנוגע לתיאור מצבו הרפואי של טייד ולגבי נסיבות פציעתו והמצאותו במיקום שונה מאזור העלמותו. אמו של הנעדר, ג'נט, ביקשה להודות לכל מי שסייע למאמצי החיפוש אחר בנה. "נכון לעכשיו, אין בידינו את כל הפרטים. אנו מאושרים שג'ושוע נמצא בחיים" כתבה בפוסט שהעלתה לפייסבוק, והוסיפה כי "נמשיך לוודא שהמשטרה תחקור את הסיבה לפציעתו של בנינו".


האירוע החל ב-11 בפברואר, כאשר לאחר הסעה שביצע טייד במסגרת עבודתו, נעלמו עקבותיו. אמו מסרה כי יממה לאחר מכן, באיכון השיחות נתגלה כי בוצעה שיחת חירום ל-911 ממכשיר הטלפון הנייד של בנה, אך השיחה נותקה מיד לאחר החיוג ובהמשך המכשיר כבה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE