הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיעור האבטלה בלוס אנג'לס- הנמוך ביותר בשני העשורים האחרונים
ההערכות הן שהיקף האבטלה שעומד על 4.6% יקטן אף יותר ל-4.3% לקראת סופה של השנה הנוכחית ובשיעור נוסף ל-4.1% ב-2019. מנגד, נתוני ההכנסה מאכזבים

עבור מחפשי עבודה, קליפורניה לא נראתה כה זוהרת ומבטיחה מזה שני עשורים, כך עולה מניתוח של תחזית כלכלית, שפורסמה ביום רביעי האחרון. שעור האבטלה הממוצע במחוז לוס אנג'לס צלל ל-4.6% בלבד בשנה שעברה, הנתון הנמוך ביותר מאז שנת 2000 כאשר רק לפני 8 שנים הוא עמד על 12.5%. הדו"ח שהוכן על ידי תאגיד הפיתוח הכלכלי של לוס אנג'לס - Los Angeles Economic Development Corporation– מעריך שהיקף האבטלה יקטן אף יותר ל-4.3% לקראת סופה של השנה הזו ובשעור נוסף ל-4.1% ב-2019.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



כמעט כל ענפי התעסוקה במחוז לוס אנג'לס הוסיפו משרות אשתקד, כאשר מגזר הבריאות והסיוע הסוציאלי הובילו את הרשימה עם 21,800 מישרות. ארבעה מיגזרים: ייצור, מסחר קמעונאי, פיננסים/ביטוח ומשאבי טבע - היו היחידים שהיקף המשרות בהם קטן אשתקד." קליפורניה באופן כללי תהיה מנוע הצמיחה, שימשוך את המדינה כולה בצמיחה הכלכלית, עם ירידות בשעור הבלתי מועסקים, מה שידחוף את השכר כלפי מעלה", קבע הדו"ח. מהבחינה הלאומית, מעריך הדו"ח, "כלכלת ארה"ב תישאר במגמה היציבה הנוכחית עם נטייה לצמיחה בשנים הקרובות, לאור הגידול בהיקף הצריכה הצפוי והגידול הצפוי בהוצאות הממשל." 


למרות הנתונים המעודדים לכאורה, עבור לא מעט עובדים, התמונה העולה מהדוח אינה כה ורודה. אמנם כעת ישנם רבים שמצאו עבודה לאחר שהתקשו בכך בעבר, אך על פי הממצאים, זו לא תהיה עבודה יציבה ומתגמלת באותו הזמן התחזית אינה צופה ירידה במחירי הבתים המאמירים במחוז לוס אנג'לס.ההכנסה השנתית הממוצעת שעמדה בשנת 2016 על 48,790 דולר לאדם, גדלה בשיעור של פחות מ 4%  בשנת 2017 כשהיא עומדת על 50,650 דולר בלבד.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE