הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: המלון הגבוה ביותר ממערב למיסיסיפי
המגדל החדש של בן 73 הקומות של רשת אינטרקונטיננטל ממוקם בדאון טאון ומתנשא לגובה 1,100 פיט יכלול סוויטת נשיאותית מרשימה ולא מעט מסעדות מגוונות

המגדל המנצנץ, שנקרא אינטרקונטיננטל לוס אנג'לס דאונטאון, הוא בן 73 קומות ומתנשא לגובה של 1,100 פיט, מעל לשאר המבנים ברובע העסקים של העיר. הוא כולל 889 חדרים, לובי בקומה ה-70, חמש מסעדות וגם את הבר הפתוח הגבוה ביותר במערב המפשייר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



המלון הוא הנכס הגדול ביותר של רשת מלונות אינטרקונטיננטל ברחבי יבשות אמריקה. הקמתו מהווה שלב משמעותי באסטרטגיית ההתרחבות של חברת האם, קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל, במערב ארצות הברית. מנכ"ל קבוצת המלונות ביבשות אמריקה, אלי מאלוף, אמר, כי "פתיחת המלון הגדול ביותר באזור אמריקה, שמעצב מחדש את קו השמים של העיר, מהווה רגע היסטורי עבור מותג אינטרקונטיננטל".

קבוצת אינטרקונטיננטל, המנהלת את המלון, פיתחה את הפרויקט בשילוב עם חברת התעופה, קוריאן אייר, כחלק מרובע העסקים היוקרתי, ווילשייר גראנד סנטרל, בדאונטאון לוס אנג'לס. הנכס נמצא בבעלות חברת האם של קוריאן אייר, קבוצת האנג'ין (Hanjin).

חדרי המלון נמצאים בין הקומה ה-31 לקומה ה-70, כך שכמעט מכל חדר נשקף הנוף של העיר ושל גבעות הוליווד. הכניסה למלון, הממוקמת בקומה ה-70, מרשימה ודרמטית לא רק בגלל הנוף. יצירת אמנות מרהיבה בגובה 3 קומות מוצבת בלובי שבקומה. בכל אחת מ-109 הסוויטות במלון יש גם חדר מגורים שצופה אל הנוף של העיר. הסוויטה הנשיאותית, ששטחה 2,500 סקוור פוט, כוללת טרקלין עם חדר אוכל, פסנתר, מטבחון, חדרי ארונות ואמבט ממנו ניתן להשקיף על העיר. בסוויטות אפשר למצוא מוצרי טיפוח של מותג Le Labo, אותם ניתן להתאים לכל אורח בציון שמו על הבקבוקים.



המלון ממוקם במרחק של מספר רחובות מאצטדיון סטאפלס וממרכז הבילוי אל.איי לייב, כך שהוא צפוי למשוך אליו פעילות עסקית. המלון מציע חלל חיצוני ופנימי, ששטחו 95,000 סקוור פיט, לצרכי פעילות עסקית, כגון פגישות, אירועים, כנסים וסעודות. השטח כולל אולם נשפים ששטחו 21,000 סקוור פוט  ו-33 חדרים לקיום פגישות עסקים.לקוחות מועדפים של רשת המלונות, נהנים מטרקלין ומהטבות שונות, כגון עדיפות בצ'ק אין, משקאות וחטיפים.

בין אפשרויות ההסעדה שמציע המלון, גם סניף של רשת מסעדות Sora בקומה ה-69, שמציע וויסקי יפני, תפריט טעימות או מנות סושי שמוגשות מעל מסוע. באותה קומה פועלת גם מסעדת Dekkadance, שמגישה מנות מהמטבח הנפוליטני ועוד מעדנים. מסעדת La Boucherie , שנמצאת בקומה ה-71, היא מסעדת סטייקים יוקרתית בה ניתן לסעוד בתאים פרטיים וליהנות משירות וי.איי.פי. הבר הפתוח הגבוה ביותר במערב המפשייר נמצא, כאמור, בקומה ה-73, שם ניתן ליהנות מנוף פנורמי עוצר נשימה. יצוין, כי הבניין בו פועל המלון ידידותי לסביבה והוא הראשון באזור הדאונטאון, שזכה בדירוג הזהב של LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), על עיצוב ובנייה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE