הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיא שלילי בשיעור צפיית טקס האוסקר
הרייטינג צנח בכ-20% ולראשונה מאז שנת 1974 עמד על פחות מ-30 מיליון צופים

צופי המסך הקטן התקשו שלא להשתעמם מהערב החשוב ביותר של תעשיית המסך הגדול, אותו הנחה ג'ימי קימל, זו השנה השנייה ברציפות. נתוני הצפייה צנחו לשפל שיא של 26.5 מיליון איש, בהשוואה ל-33 מיליון איש שצפו בטקס בשנת 2017.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טקס פרסי האקדמיה הוא בדרך כלל אחת מתכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר במהלך השנה, אחרי הסופרבול. אך השנה טקס פתיחת משחקי אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג רשם רייטינג גבוה יותר, עם 27.8 מיליון צופים. לרוב, מושפעים נתוני הצפייה בטקס האוסקר מהכוח של המועמדים, המובילים את מכירות הכרטיסים בבתי הקולנוע. השנה, הזוכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, "צורת המים" (The Shape of Water), גרף רק 57.4 מיליון דולר בקופות בארצות הברית.

הפעם האחרונה בה נרשמה צניחה משמעותית בנתוני הצפייה בטקס האוסקר היתה בשנת 2008, כשהסרט "ארץ קשוחה" (No Country For Old Men) זכה בפרס הסרט הטוב ביותר. לפני ארבע שנים צפו בטקס 44 מיליון צופים. השיא של כל הזמנים בנתוני הצפייה נרשם בשנת 1998, כשהסרט "טיטניק" (Titanic) זכה בפרס הסרט הטוב ביותר. למרות הנתונים שנרשמו השנה, טקס האוסקר עדיין מוביל על פני טקסי פרסים אחרים, כגון גלובוס הזהב, שרשם רייטינג של 19 מיליון צופים בחודש ינואר האחרון והגראמי, שרשם רייטינג של 19 מיליון באותו החודש 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE