הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלילות טורי ספלינג והמשטרה
בעלה של השחקנית וכוכבת הריאליטי הזעיק את המשטרה לביתם לאחר שלדבריו אשתו התנהגה באגרסיביות

שמה של כוכבת הריאליטי וסדרת הנעורים "בוורלי הילס 90210", טורי ספלינג, שוב עולה לכותרות. הפעם ספלינג מושכת עניין לאחר שהמשטרה הוזעקה לביתה פעמיים במשך פחות מיממה. בפעם הראשונה הגיעה המשטרה לביתה של ספלינג, לאחר שהתקשרה למוקד החירום ודיווחה על פורץ. כשהמשטרה הגיע לבית התגלה, כי מדובר בבעלה, דין מקדרמוט. פחות מיממה לאחר מכן, שוב הגיעה המשטרה לבית בני הזוג, בעקבות קריאה של מקדרמוט, שדיווח כי אישתו חווה משבר ומתנהגת באגרסיביות. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כעבור שבוע, התקשר מקדרמוט למשטרה פעם נוספת וביקש שיאתרו את ספלינג, משום שהוא חושש לשלומה לאחר שעזבה את הבית כשהיא נסערת. השוטרים איתרו אותה זמן קצר לאחר מכן כשהיא במצב טוב. הכותרות שוב הוקדשו לב
ני הזוג, אחרי שהם יצאו לארוחה במסעדה, יחד עם חמשת ילדיהם. ויכוח סוער שפרץ בין בני המשפחה הוביל לסיומו של הבילוי המשפחתי כשהמשפחה נתבקשה לעזוב את המקום בליווי משטרתי. המשפחה עזבה דרך היציאה האחורית וצולמה על ידי צלם פפראצי זריז שהיה במקום. 


מספר ימים לאחר כל הדרמה הזאת, פורסם, כי ספלינג חוזרת לעבוד יחד עם חברתה לסדרה "בוורלי הילס 90201", ג'ני גארת'. ספלינג העלתה צילום לאינסטגרם, בו היא ישובה במכוניתה במגרש החניה של אולפני סי.בי.אס. את הצילום ליווה הפוסט: "בחזרה לעבודה".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE