הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחירי הדלק בתקופת האביב צפויים לעלות ב-17 אחוז לעומת השנה שעברה
על פי תחזית של טריפל A, למרות העובדה שהתעריפים ירדו משמעותית בשבועות האחרונים, מומלץ כי ציבור הנהגים לא יתרגל לכך. צפויים להגיע עד לממוצע ארצי של 2.7 לגלון

המחיר הממוצע ברחבי ארה"ב לגלון בודד של דלק נטול עופרת צפוי להגיע עד לשער של 2.70 דולרים בנקודות מסויימות בחודשים מאי או יוני, כך דיווחה התחזית מטעם AAA במהלך השבוע שעבר. בעוד שבאופן טיפוסי מחירי הדלק נוטים לעלות בתקופת האביב עקב הגידול בביקוש, העלייה הזו תהיה גבוהה יותר מהמקבילות לה בכ-6 אחוזים יותר מהמחיר הממוצע של 2.54 דולרים וגבוהה יותר ב 17 אחוזים ביחס למחיר של 2.31 דולרים בתקופה המקבילה בשנה שעברה. במהלך רוב תקופת האביב והקיץ של שנת 2017, המחיר הממוצע ריחף מעל אזור 2.30 דולרים או מעט נמוך יותר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפעם האחרונה שבה מחירי הדלק חצו את רף ה-2.7 התרחשה בקיץ 2015, זאת לפי נתוני ה AAA. יחד עם העלייה המדוברת, היא עדיין תהיה נמוכה בהרבה ביחס לשיא של קיץ 2008 שעמד על 4.11 דולרים.

מומחים אומרים כי אם מחירי הדלק מכרסמים בתקציב של האמריקאי הממוצע או פוגעים בתוכניות החופשה שלו, יש בהחלט מה לעשות בעניין:

 בדקו את המחירים באזור שלכם

תלוי כמובן באזור המגורים שלכם אבל ייתכנו הבדלי מחירים משמעותיים בין התחנות השונות באזור שלכם. לדוגמה: בדיקה שנערכה באזור לוס אנג'לס מצאה פערי מחירים של כ-דולר לגלון דלק בין התחנות היקרות ביותר לתחנות הזולות ביותר, כך אמר פטריק דה-האן, אנליסט בכיר בתחום הדלקים מאתר GASBUDDY.COM.

בעוד שלעיתים קרובות הבדלי המחירים בין התחנות השונות עומדים על כמה פנים בודדים בלבד, בטווח הארוך הסכומים האלו נצברים והופכים למשמעותיים. "אפילו אם מדובר בהבדל של ניקל בודד או דיים, הדבר יכול להצטבר לכדי חיסכון של כמה מאות דולרים," אמר דה – האן. יתרה מכך, אם אתם עובר בין המדינות השונות בזמן הנהיגה, מומלץ להיות מודעים לעובדה שלעיתים הבדלי מחירי הדלקים בין המדינות השונות הם משמעותיים. "לעיתים, ההבדלים יכולים לעמוד על 40 או אפילו 80 סנט לגלון," כך הוסיף דה-האן.


ה-AAA ממליצים על הטיפים הבאים לחיסכון בדלק בזמן הנסיעה:

  • מומלץ להאיט את מהירות הנסיעה. ככל שנוסעים מהר יותר, הרכב עושה יותר שימוש בדלק. כל האצה של 5 מיילים לשעה נוספים הינה שקולת ערך ל 18 סנט נוספים לגלון לפי נתונים שנמסרו ממשרד האנרגיה.

  • מומלץ לעשות שימוש ב"קאר-פול"(נסיעה שיתופית) ולחלוק את הנסיעה אל מוסדות החינוך והעבודה המשותפים עם אנשים נוספים, או לחלופין לשקול שימוש בתחבורה ציבורית.

  • מומלץ שלא לעשות שימוש בתא המטען כמחסן. ככל שהרכב כבד יותר, כך הוא עושה שימוש ביותר דלק.

  • אם מתאפשר, מומלץ להחנות במקומות חנייה מרכזיים ומהם להתנייד ברגל ממקום למקום.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE