הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחות הושעתה מתפקידה לאחר שנמצאו פציעות בקרב תינוקות בהם טיפלה
אחות במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים בויסקונסין הושעתה מתפקידה לאחר שחמישה תינוקות נמצאו סובלים משברים

פציעות קשות שנתגלו בקרב חמישה תינוקות, הכוללות גולגולת שבורה ושברים בצלע ובזרוע, ביחידה לטיפול נמרץ של תינוקות בבית החולים יוניטי פויינט במדיסון, ויסקונסין, הביאו להשעייתה של האחות שטיפלה בהם. כך עולה מדיווח של הסוכנות הפדרלית.

בית החולים החל לפעול בנושא בתחילת החודש שעבר, לאחר שהצוות הבחין בשני תינוקות עם חבורות. בחקירה פנימית נחשף, כי שני מקרים דומים אירעו בשנה שעברה ואחד אירע בחודש ינואר השנה.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הפרשה החלה ב-12 באפריל, 2017, כאשר בית החולים לא דיווח ביסודיות על פגיעה באחד החולים שנגרמה ממקור לא ידוע. מדו"ח החקירה עולה, כי צוות של יחידת הטיפול הנמרץ, המונה 42 מיטות, הבחין בחבורות על זרוע של תינוק ב-2 בחודש פברואר. הרופא המטפל דיווח, כי שיער שהפציעה נגרמה מצינורות עירוי. למחרת, הבחין הצוות בחבורות על זרוע ועל פרק ידו של תינוק אחר. הרופא המטפל דיווח, כי שיער שהפגיעה נגרמה מעיטוף הדוק בשמיכה. 

חבורות נוספות נראו על תינוק השני ב-4 בפברואר וכעבור שלושה ימים התגלה גוש על ראשו של התינוק. מבדיקת CT, שבוצעה ב-8 בפברואר, עלה, כי התינוק סובל משברים בגולגולת ובזרוע.

הסוכנות הפדרלית אמרה לבית החולים במכתב מה-23 בפברואר, כי המצב "כה חמור, שהוא מהווה איום מידי על בטחון החולים". הסוכנות קבעה, כי בית החולים נכשל "בפיתוח ויישום של מדיניות יעילה, שנועדה למנוע את ההתעללות הקשורה לפציעות ממקור לא ידוע אצל מטופלים ביחידה לטיפול נמרץ בילודים".

מרכזי השירותים מדיקר ומדיקייד הביעו דאגה מהמצב בבית החולים ואיימו לבטל את חוזה מדיקר עמו. מפרסום נוסף עולה, כי תכנית מדיקר לא תשלם עבור שירותי הטיפולים החל מה-24 במאי. 

לא נמסרו פרטים בדבר זהותה של האחות המושעה בעקבות הפרשה. משטרת מדיסון חוקרת את המקרה. 

דוברת בית החולים, ג'סיקה קסטן, אמרה, כי בית החולים משתף פעולה עם הרשויות ונוקט באמצעי בטיחות חדשים, כגון הצבת מאבטח במחלקת היילודים והתקנת מצלמות בכל החדרים. בנוסף, מעתה, כל אחות ביחידת טיפול נמרץ של תינוקות תטפל בשני חולים במקום בשלושה חולים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE