הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הולכת רגל נהרגה בתאונה שבה הייתה מעורבת מכונית אוטנומית של אובר
התאונה התרחשה בשעות הלילה המאוחרות בעיר טמפה שבאריזונה, במהלכה נהרגה איליין הרצברג, בת 49, שכנראה לא חצתה במעבר חצייה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

הולכת רגל נדרסה למוות אתמול על ידי מכונית אוטונומית של אובר, כך על פי משטרת אריזונה.התאונה הקטלנית אירעה בשעות הלילה המאוחרות בעיר טמפה. המכונית של אובר הייתה במצב אוטונומי כשפגעה באישה, שלא חצתה במעבר חצייה. סוכנות "בלומברג" דיווחה שהקורבן היא איליין הרצברג, בת 49. במכונית נכח נהג שישב מאחורי ההגה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"אנו משתתפים בצער המשפחה" נכתב בהודעה שפירסמה אובר בטוויטר "אנחנו משתפים פעולה עם משטרת טמפה והרשויות המקומיות בחקירת התאונה". מדובר במקרה הראשון של הרוג כתוצאה מפעילות של מכונית אוטונומית.. בקליפורניה דווחו השנה לא פחות מ-6 מקרים שבהם נרשמו תאונות של מכוניות אוטונומיות, אולם אף אחד מהן לא הייתה קטלנית.

פיניקס היא אחת מהערים שבהן אובר מקיימת ניסויים במכוניות אוטונומיות, אך בכל עת נמצא נהג מאחורי ההגה.  לאחר התאונה מסר דובר החברה כי אובר משהה זמנית כל פעילות של המכוניות האוטונומיות בפיניקס וערים נוספות, כולל סן פרנסיסקו, פיטסבורג וטורונטו. מדובר במהלך מתבקש עקב התאונה הקלטנית שגבתה חיי אדם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE