הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמישה תושבי ניו ג'רזי מואשמים בסעיפים של זיוף מסמכים והונאת בנקים בסכומים שמגיעים ל-3 מיליון דולר
הנאשמים הונו לכאורה מספר מוסדות פיננסים, כולל ניסיון להונות משרד ממשלתי, בסכומים של מליוני דולרים. בנוסף, הם נאשמים בהונאה של מאות אלפי דולרים במסגרת עסקאות של מכוניות יוקרה

חמישה תושבי ניו ג'רזי מואשמים בזיוף העברות כספים, צ'קים, קבלות ומסמכים נוספים על מנת להחזיק מכוניות יוקרה ולקבל משכנתאות מרובות. 

ע"פ התובע המחוזי של ניו ג'רזי, הנזק המוערך של הזיוף עומד על 3 מיליון דולר. מליסה ריינולדס מואשמת בשלושה סעיפים של קשירת קשר להונאת בנק ודואר וסעיף נוסף של הצהרת שקר בפני המדינה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בנוסף, ג'רמין קינג מואשמת בסעיף של קשירת קשר להונאת דואר, סעיף של הונאת דואר וסעיף של הצהרת שקר בפני המדינה. הנרי ג'יימס וארתור מרטין מואשמים בסעיף אחד של קשירת קשר לביצוע הונאת בנק ודואר. דניאל דקרמס מואשם בסעיף אחד של קשירת קשר להונאת דואר. 

לפי משרד התובע הכללי, החמישה השתמשו במסמכים המזוייפים על מנת להיפטר מחובות קיימים. כך לדוגמא, במרץ 2013, ריינולדס לקחה לכאורה משכנתא בסך 417,276 דולר מגוף שנקרא "מוסד מימון אחד" על מנת לקנות בית בעיר אליזבת' שבניו ג'רזי.

ע"פ התלונה, בחודש מאי 2014 ריינולדס ביצעה העברת כספים מזוייפת על סך 432,000 דולר ל"מוסד מימון אחד" על מנת שישמש כתשלום למשכנתא. הטענה הייתה שההעברה המזוייפת התבצעה על ידי שירות ההכנסות של רשות המיסים, טענה שהתבררה מאוחר יותר כשקרית. 

בנוסף לכך, המוסד הפיננסי האנונימי קיבל את העברת הכספים המזוייפת והחשיב אותה כתשלום המשכנתא. מאוחר יותר הוא אף זיכה את ריינודלס ב-9,789 דולר נוספים. לבסוף הבינו במוסד הפיננסי מה קרה והגיש תביעה נגד ריינודלס בבקשה להחזיר את הכסף המזוייף. 

ע"פ משרד התובע, ריינולדס ונאשמים נוספים ניסו לחזור על הפעולה על מנת למשוך משכנתאות נוספות, כולל החזרת משכנתאות על בתים נוספים שרשומים על שם ריינולדס. ריינולדס מואשמת גם במשיכת 52,000 דולר לכאורה בהלוואות סטודנטים. 

באחד המקרים, ריינולדס לכאורה שלחה 67,000 דולר מזוייפים למשרד החינוך, שדחה את התשלום. ריינולדס, קינג ודקרמס מואשמים בהחזקת מכוניות יוקרה ומוצרים נוספים, לכאורה. 

כך לדוגמא, ריינולדס שלחה לכאורה צ'ק על סך 101,000 דולרים על מנת לממן חברה שתאפשר לדקרמס להחזיק מכונית סוג בנטלי 2012. דקרמס מכר את המכונית לצד שלישי בסכום של 85,000 דולרים והוציא צ'ק של בנק לקינג על סך 25,000 דולר. הם לכאורה פעלו באותה דרך על מנת להחזיק שתי מכוניות מסוג מרצדס בנץ. 

במשרד התובע הכללי מבהירים שהעונשים המקסימלים על הונאת בנק וקשירת קשר להונאת בנק יכולים להגיע ל-30 שנים בכלא וקנס של מיליון דולר או פי שניים מהרווח או ההפסד שנוצר כתוצאה מהעבירה. בנוסף, העונש על הונאת דואר וקשירת קשר להונאת דואר יכול להגיע ל-20 שנים בכלא וקנס של 250,000 דולר או פי שניים מהרווח או ההפסד שנוצר כתוצאה מהעבירה. קנס דומה ניתן לקבל על הצהרת שקר בפני המדינה, אולם על עבירה כזאת ניתן להיכלא לעד 5 שנים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE