הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פאפאנט- הגברים עולים על המגרש!
לכבוד חג פורים ארגנו בליגת הנשים המקומית של מאמאנט חגיגה משפחתית ספורטיבית ובה הפכו את היוצרות עם טורניר בו עלו לשחק הבעלים ובני הזוג של השחקניות

בתוך פחות משנה כבשה ליגת המאמאנט מקום מרכזי בקהילה שלנו. מחלום שרקם לו עור וגידים אצל גלית פלד, יו״ר הנהלת מאמאנט, היא תופסת מקום מרכזי כמעט בכל בית ישראלי וגם אמריקאי בוואלי ובעיר. אין מישהו שאינו מכיר אמא, סבתא, מורה או שכנה שהצטרפה לליגה, כבר מעל 200 חברות ויותר מ- 16 קבוצות, אין ספק שחלומות מתגשמים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



השחקניות מתאמנות לפעמים פעמיים שלוש בשבוע ובימי ראשון מתקיימים משחקי הליגה שמצליחה להוציא את השחקניות והמעודדים למגרשים.

בנוסף לעשייה מבורכת זו, ההנהלה של מאמאנט דואגת להיות פעילה חברתית בקהילה שלנו. לכבוד חג פורים התקיים טורניר ״פורינט״ באולם הספורט 1st Placeבצ׳אטסוורת', ובפורים הרי הכל הפוך, ולכן התהפכו גם היוצרות בטורניר, במקום לקיים מסיבת פורים רגילה או עוד טורניר בין קבוצות הנשים, הפעם נכנסו לפעולה הבעלים ובני הזוג, התומכים כבר שנה שלמה, עלו על בגדי ספורט ושיחקו ביניהם.

ליגת מאמאנט הפכה לערב אחד לליגת פאפאנט. ובזמן שהאבות משחקים, התקיימו משחקים למעודדים המיוחדים שלנו, שמגיעים לכל המשחקים מידי יום ראשון, הילדים שלנו.

אולם הספורט חגיגי ומקושט לכבוד המאורע, נשות מאמאנט הגיעו בתחפושות קבוצתיות, היו לנו שם ארנבות זוהרות, אינדיאניות, קאוביות, קבוצה של מיני מאוס מתוקות ועוד שלל תחפושות. הילדים גם הם הגיעו מחופשים ומתלהבים מהאפשרות שגם הם ישחקו בטורניר, ונהנו מהפעלה פורימית נפלאה של ג׳וליאנה שרוני, קפטנית קבוצת מאמאסינו.

בין תהלוכת תחפושת לציורי פנים ותחרות ריקודים, הילדים שיחקו ביניהם לפי שכבות גיל. אפילו הקטנטנים בני ה- 3 עמדו שם על המגרש וניסו לתפוס את הכדור ובעזרת סולם גנבים מחבר בוגר אפילו הצליחו להנחית כדור לצד השני. שכבת הבוגרים שיחקו ממש לפי החוקים והתלהבו בדיוק כמו הקטנים. 

הגברים הגיעו לטורניר פורינט מלאים במוטיבציה, חלקם אפילו התאמנו מספר ימים לפני המשחק. לבושים בחולצות ספורט של נשותיהם או שהכינו במיוחד לטורניר פאפאנט. הם עלו והתחרו קבוצה אחר קבוצה בעוד הנשים והילדים מעודדים אותם מהקהל, שלב אחר שלב, עם משחקים מותחים במיוחד ואווירה ספורטיבית  ועליזה. 

לגמר העפילו קבוצת פאפאהילס ופאפאלייף, אך לאחר הרבה תפיסות והנחתות כדור, פאפאהילס ניצחו את טורניר הפורינט לשנת 2018.

בין המשחקים המוזיקה וההפעלות המשתתפים נהנו מעוגה ענקית. הילדים לא יצאו בידיים ריקות, כל ילד קיבל משלוח מנות שנארז באהבה על ידי השחקניות.

תודה מיוחדת לאבישי לבנון, מאמן Mamadona, Excellence fire protection, להילה בלוך, שחקנית  מאמאדונה, SLR electric, לענת חיים מהבית הישראלי ונעמי חזן שחקנית מאמאזינה, BYNOA  construction & design.

תודה לצוות ההנהלה המסור של מאמאנט.

פורינט ראשון בלוס אנג׳לס הסתיים עם אווירת קרנבל, ממש חגיגה לכל המשפחה. המשחקים היו מותחים במיוחד בדרך לגביע, תודה לבעלים שלנו שבאו, שיחקו ונהנו, לילדים למשפחות ולקהילה.

עכשיו אנחנו, הנשים, חוזרות למגרש במלוא המרץ כי יש לנו פה ליגה לסיים!

אמא מביאה משפחה, משפחה יוצרת קהילה וקהילה מביאה שינוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE