הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נלחמים בהשמנה ובדיכאון: אפל מרכזת באתר שלה את כל האפשרויות שיש להורים כדי להגן על ילדיהם מזמן מסך רב
אמנם אין כאן שום פיצ'ר חדש או טכנולוגיה מהפכנית, אך בעקבות הביקורת עליה, באפל הבינו שהורים רבים לא יודעים כיצד הם יכולים להגן על ילדיהם מזמן מסך רב. כעת, דף חדש באתר החברה מרכז את כל האפשרויות העומדות בפני ההורים

בתחילת השנה, שני משקיעים גדולים של חברת הטכנולוגיה "אפל" מתחו ביקורת על החברה על כך שלא עשתה מספיק בנוגע לשימוש הנרחב של ילדים בסמארטפונים, ודרשו מהחברה להוסיף עוד אפשרויות להורים שרוצים לצמצם את זמן השימוש של ילדיהם. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההורים לא מכירים את כל האפשרויות להגן על ילדיהם


בתגובה, ציינה החברה כי יש למכשירים שלה יכולות של "שליטת הורים" כבר משנת 2008. עם זאת, נראה שגם בחברה הבינו שבציבור יש חשש גדול מדי מההשפעה של זמן המסך הרב על ילדים, חשש שנוגע להתפתחות חברתית ובריאותית. 

לכן, החברה החליטה ליצור דף חדש באתר שלה, בכתובת  apple.com/families, שנועד לסייע להורים להבין את כל האפשרויות שיש במכשירי אפל כדי להגן על ילדיהם. עם זאת, לא מדובר בפיתוחים חדשים, אלא רק בריכוז שלהם. כעת להורים יהיה קל יותר להבין כיצד הם יכולים להגן על ילדיהם מפגעי הטכולוגיה. בין שאר האפשרויות המצויות שם, ניתן למצוא גם פיצ'רים הקשורים ברפואה, כמו מצב שינה, שמפחית הפרעות בשינה מהמכשירים החכמים. במקביל, החברה גם עדכנה את דף התמיכה בנושא שליטת הורים. 

הקשר בין התפתחות לבין זמן המסך של ילדים מפחיד רבים. על פי סקר שפורסם לאחרונה, ילד ממוצע מבלה לפחות כשעה ביום מול המסך של הסמארטפון. מחקרים שונים קושרים בין זמן מסך מרובה להשמנת יתר ודיכאון. עם זאת, יש חוקרים הטוענים שהבעיה היא לא בזמן המסך, אלא בתוכן שלו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE