הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערכת יום הדין של COSTCO: עשרות אלפי מנות מזון ומאות קופסאות שימורים שאמורה לסייע למשפחה בת 4 נפשות לשרוד לפחות שנה
לפראנואידים שביננו וגם לאלו המתעצלים ללכת לסופר: ערכת הענק כוללת 36,000 מנות המכילות בין היתר דגנים פירות ירקות בשר וחלבונים שיספקו כ- 2,000 קלוריות לנפש ליום. אורך חיי המדף של המגוון הרב של המוצרים נע בין 3 חודשים ל-30 שנה

אם יש לך די והותר כסף, שאתה יכול לבזבז ואם אתה מאלה, שאכן רוצים להיות מוכנים היטב לקראת "יום הדין הגדול" - או אם אתה רק מאלה שאוהבים לקנות מזון לבית בכמויות "מסחריות" -לקוסטקו  יש בדיוק את הדבר הבא בשבילך.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת הענק מוכרת עתה ערכת מזון לחרום תמורת 6,000 דולר, שתספיק להזין משפחה בת ארבע נפשות למשך שנה שלמה. הערכה המיוחדת כוללת 36,000 מנות של דגנים, פירות, ירקות, חלבונים, מוצרי חלב ועוד. החבילה שיש בה 600 קופסאות שימורים שונות מכילה חיטה לבנה, אורז לבן, פסטה, שעועית, חלב עמיד, תפוחי אדמה מיובשים, בקר, עוף, תירס, ברוקולי, תפוחים, אבקת חמאה, סוכרים, בננות, תות שדה, בצלים, מלח והרבה מעבר. הערכה מתוכננת כך שתספק למשפחה בת ארבע נפשות כ-2,000 קלוריות בממוצע לנפש ביום. אורך חיי המדף של המגוון הרב של המוצרים נע בין 3 חודשים ל-30 שנה. 

"המזון בערכה הזו הוא ברמת מעדניה והוא מזין ביותר! מושלם אלה שרוצים להתכונן ליום הדין הגדול, או לחילופין מושלם לעצלנים כמוני שרוצים לצאת לקניות רק פעם אחת בשנה..." הגיב אחד הגולשים באתר של קוסטקו.

 אם לחלק מהצרכנים זה נראה הרבה מדי, יש אפשרות להזמין ערכות קטנות יותר, במחיר נמוך יותר. הכל יישלח באופן דיסקרטי, מבלי להסגיר את התכולה במצבור אריזות בגובה של 6 פיט כך שאיש לא יחשוד וישפוט אותך או ינסה לשדוד את תכולת "יום הדין" המיוחדת הזו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE