הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בואינג וסינגפור איירליינס חגגו את משלוח מטוס הדרימליינר 787-10
חברת התעופה הסינגפורית הכריזה, כי העיר פרת', שבאוסטרליה והעיר אוסקה שביפן נמצאות בין יעדים אליהם צפוי המטוס לטוס מנמל הבית שלה

בתחילת השבוע ציינה חברת המטוסים, בואינג, באירוע חגיגי, את המשלוח של מטוס הדרימליינר החדש והגדול ביותר, מדגם 787-10, ללקוחה שלה, סינגפור איירליינס. המטוס נשלח ממפעל החברה, בצפון צ'רלסטון, שבדרום קרוליינה, בשטחו התקהלו עובדי ומנהלי החברה, על מנת לצפות באירוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




המטוס החדש מציג את הגרסה השלישית והאחרונה, נכון לעכשיו, של הדגם המשוכלל, שיוצר אחרי דגמי ה787-8 וה-787-9, הקטנים ממנו. הדגם החדש נראה כמו הארכה של שני הדגמים הקודמים והוא נמתח לאורך של 18 רגל. הוא מתאים לתפוסה של עד 330 נוסעים ועוצב בסגנון הקלאסי של מטוס בעל שתי מחלקות. המטוס שנשלח לסינגפור איירליינס צפוי לשמש את החברה לטיסות של עד כשמונה שעות. חברת התעופה צפויה לחשוף את פנים המטוס במהלך השבוע הקרוב.

חברת התעופה הסינגפורית הכריזה, כי העיר פרת', שבאוסטרליה והעיר אוסקה שביפן נמצאות בין יעדים אליהם צפוי המטוס לטוס מנמל הבית שלה. מנכ"ל סינגפור איירליינס, גו צ'ון פונג, אמר, "זהו כבוד גדול להיות החברה הראשונה בעולם שמקבלת משלוח של המטוס המדהים הזה".

בתקופה האחרונה נהנתה בואינג מיציבות במכירות של מטוסי הדרימליינר. יצרנית המטוסים האמריקנית מכרה קרוב ל-1,300 מטוסי דרימליינר בכל רחבי העולם, 170 מתוכם מדגם 787-10. המטוסים, שהוצגו בתחילת העשור האחרון, נבנו משילוב של חומרים במקום מהאלומיניום המסורתי. בנוסף ליעילותו, העיצוב החדש מעלה את רמת הנוחות עבור הנוסעים, עם חלונות גדולים יותר ורמת לחות נעימה יותר.

מעצבי מטוסי הדרימליינר 787 יעדו אותם לטיסות ארוכות בתקווה שגודלם ואורכם המתונים יאפשרו לחברות התעופה לפתוח גם מסלולי טיסה צרים יותר, באופן שגופי תעופה גדולים לא יכולים להרשות לעצמם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE