הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיקגו: חגיגה לאוהבי הקומיקס עם שובה שלC2E2 אקספו, אחותה המקומית של "קומיקון"
האירוע מזכיר את התערוכה המפורסמת בעולם, הקומיקון, המתקיימת מדי שנה, בסן דייגו. המעריצים מגיעים לבושים מחופשים לדמויות קומיקס האהובות עליהם והאווירה הכללית פורימית (או האלווינית) ועליזה

מדי שנה, תערוכת C2E2, מביאה עשרות כותבים של ספרי קומיקס וכן שחקני טלוויזיה וקולנוע, למקורמיק פלייס, שבשיקגו. גם השנה, בין ה-6 ל-8 באפריל, תתקיים תערוכת הענק שתפגיש בינם לבין אוהבי הז'אנר, שבספרי ובסרטי קומיקס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזכיר את התערוכה המפורסמת בעולם, הקומיקון

האירוע מזכיר את התערוכה המפורסמת בעולם, הקומיקון, המתקיימת מדי שנה, בסן דייגו. המעריצים מגיעים לבושים מחופשים לדמויות קומיקס האהובות עליהם והאווירה הכללית פורימית (או האלווינית) ועליזה.

המשתתפים באירוע יכולים לרכוש מזכרות מיוחדות, לפגוש את הכותבים והשחקנים האהובים עליהם ואף לקבל את חתימותיהם, אם ממתינים בתורים ארוכים. השנה אפשר לפגוש שם את כוכב הסרט "סופרמן חוזר", ברנדון רות'; את מי שנתן את קולו לבוב ספוג, טום קני; וגם אורח קבוע נוסף, הסופר ר.ל סטיין, מחבר סדרת הספרים, 
Goodebumps.

המחיר לכל שלושת ימי התערוכה: 76 דולר

כרטיסים: בין 31 ל-41 דולר ברכישה מראש, או בין 41 ל-51 בכניסה. המחיר לכל שלושת ימי התערוכה הוא 76 דולר. המחיר לילדים נע בין 11 ל-21 דולר.
כתובת
McCormick Place, 2301 S Lake Shore Dr., Chicago 

אתרmccormickplace.com


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE