הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחזמר: סיפור ההמשך לפנטום האופרה, Love Never Dies, מגיע ללוס אנג'לס
המחזמר המקורי מבוסס על רומן בלשים גותי, שנכתב על ידי הסופר הצרפתי, גסטון לרו, ועוסק באהבתו הטרגית של גאון מעוות לזמרת אופרה צעירה ומוכשרת

עד ה-22 באפריל יציג תיאטרון הפיינטג'ס, בלוס אנג'לס, את סיפור ההמשך לפנטום האופרה של לויד וובר, עם המחזמר,Love Never Dies . המחזמר מבוסס על רומן בלשים גותי, שנכתב על ידי הסופר הצרפתי, גסטון לרו, ופורסם לראשונה בשנת 1909. הסיפור עוסק באהבתו הטרגית של גאון מעוות לזמרת אופרה צעירה ומוכשרת, על רקע בית האופרה "לה גרנייה" בפריז.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסיפור שוזר בתוכו פרטים בדיוניים ופרטים מהמציאות, ונכתב כאגדה אורבנית

 


לרו כתב את הסיפור כרומן בלשי רווי מסתורין, שפורסם בהמשכים בעיתונות הצרפתית. הספר בנוי כחקירה בלשית אותה עורך לרו, וכולל שיחות עם הדמויות השונות ששרדו, כאשר כל אחת מספרת את הסיפור מנקודת המבט שלה ולפעמים נקודות המבט מצטלבות. הספר שוזר בתוכו פרטים בדיוניים ופרטים מהמציאות, ונכתב כאגדה אורבנית במידה מסוימת.

בעקבות הספר המצליח הופקו סרטים רבים, בהם גם סרט אילם שהופק בשנת 1925, בכיכובו של לון צ'ייני. בשנת 1986 המחזאי הנודע, אנדרו לויד ובר, העלה את "פנטום האופרה" על במות ברודוויי והווסט אנד כמחזמר, אותו גם הלחין. בהפקה המקורית כיכבו מייקל קרופורד ושרה ברייטמן.

המופע הפך לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים והוא מציג מאז שנת 1986 ועד ימינו. בשנת 2004 יצא סרט קולנוע מוזיקלי בבימויו של ג'ואל שומכר, המהווה עיבוד למחזמר של ובר (בסרט כיכבו ג'ררד באטלר ואמי רוסום).

באוקטובר 2009 עלה מחזמר ההמשך האמור, גם אותו יצר אנדרו לויד וובר. הפנטום ששלט מהמרתפים בבית האופרה של פריז, חוצה את האוקיינוס ומתגלה בניו יורק כיד המכוונת מאחורי פארק השעשועים בקוני איילנד.

המחזמר פנטום האופרה זכה ביותר מחמישים פרסים בינלאומיים ונצפה על ידי למעלה מ-130 מיליון איש ברחבי העולם.


כרטיסים: החל מ-49 דולר.
כתובת6233 Hollywood Blvd, Los Angeles, CA90028
אתרwww.hollywoodpantages.com


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE