הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחש שני בתוך ימים ספורים: נחש ממין עכסן אימתן באורך של עשרה רגל נצפה בפונטה ורדה, פלורידה
דרק טייסון סיפר, כי נהג במכונית, והיה יחד עם אשתו ובנו בן החמישה חודשים, כשהבחין בנחש הענק ששוטט על השביל

במהלך סוף השבוע האחרון נראה נחש ענק ממין עכסן אימתן, כשהוא שביל המיועד לרכבי גולף בפונטה ורדה, פלורידה. תושב המקום, דרק טייסון, סיפר, כי נהג במכונית, והיה יחד עם אשתו ובנו בן החמישה חודשים, כשהבחין בנחש, באורך של כעשרה רגל, ששוטט על השביל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נחשים מעדיפים לשמור אותו למצבים המאיימים על חייהם או כדי להשיג טרף

 


טייסון: "נסענו עם המכונית וכשהבחנו בנחש ביצעתי פניית פרסה, על מנת לצלם אותו. בעבר ראיתי מספר נחשים באזור, אך בסוף השבוע זו היתה הפעם הראשונה שראיתי נחש ממין עכסן אימתן". הנחש נמצא ליד מתקן של ארגון, המסייע לאנשי צבא לשעבר באימון כלבי הצלה.

מהארגון נמסר, כי "הנחש לא השפיע על הפעולות שלנו או על מי מהכלבים שלנו וכרגע הוא אינו מהווה איום. זו הפעם הראשונה בה הנחש נצפה קרוב כל כך לשטחי הארגון. בטיחות תמיד נמצאת בעדיפות עליונה". עוד הוסיפו בארגון, כי העניין הובא לידיעת צוות התחזוקה של המתקן.

הנחש הענק נצפה מספר ימים לאחר שאישה אחרת הבחינה בנחש באורך של כשישה רגל, באזור אוקליף.

ממנהל גן החיות בג'קסונוויל, פלורידה, דן מאלוני, נמסר, כי הנחשים אינם מראה חריג באזור ג'קסונוויל. הוא הוסיף כי העכסן האימתן הוא רק אחד ממיני הזוחלים השונים שחיים במדינה, אותם ניתן לראות יותר בעונת האביב כשמזג האוויר מתחמם. 


הנחש עכסן אימתן, בפונטה ורדה, פלורידה


מאלוני ממליץ למי שנתקל בנחש, בייחוד לבעלי חיות מחמד וילדים, לשמור מרחק רב ככל שניתן ולהתקשר ללוכדי הנחשים. מאלוני: "הנחשים לא מעוניינים בשימוש בארס שלהם לחינם ומעדיפים לשמור אותו למצבים המאיימים על חייהם או לשימוש נגד חיות שהם יכולים לאכול. מומלץ לתת להם מרחב גדול ככל שניתן". 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE