הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האקס של קורטני קרדישאן, סקוט דיסיק, קנה בית ב-3.25 מיליון דולר ויככב בתכנית ריאליטי משלו
דיסיק רכש לעצמו בית חדש בהידן הילס, שמתפרש על פני שטח של 5,000 סקוור פיט, עם חמישה חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה ובריכה ענקית עם מפל מים

כוכב סדרת הריאליטי "הקרדשיאנס" והאקס של קורטני קרדישאן, סקוט דיסיק (34), רכש לעצמו בית חדש בהידן הילס במחיר של 3.25 מיליון דולר. הבית, המתפרש על פני שטח של 5,000 סקוור פיט, נבנה בשנת 1973 והוא כולל חמישה חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה ובריכה ענקית עם מפל מים. לדיסיק בית נוסף בהידן הילס אותו הוא משכיר עבור שישים אלף דולר לחודש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חיפש דרך לשמור על הרמה הכלכלית לה התרגל, סידיק

 

נראה, שהבית החדש יוצג בתכנית הטלוויזיה החדשה בכיכובו של דיסיק, 
Royally Flipped, העוסקת בשיפוצי בתים ומכירתם ברווח יפה. לדיסיק שלושה ילדים מבת זוגו לשעבר, קורטני. מאז פרידתם הוא נראה לעיתים תכופות פחות בסדרה המצליחה. זו גם הסיבה בגללה חיפש ערוצים אחרים מהם יוכל להתפרנס ולשמור על הרמה הכלכלית לה התרגל. כך עלה גם הרעיון לסדרת ריאליטי חדשה בכיכובו.

בסדרה, יחפש דיסיק בתים עם סוכן הנדל"ן של הקרדשיאנס, תומר פרידמן, ואז יעבוד עם קבלן בניין על מנת לשפץ אותם ולמכרם. התחום אגב, אינו זר לדיסיק, שהספיק לרכוש בתים ולמכור אותם ברווח יפה בשנים האחרונות. פיילוט הסדרה, שישודר בקרוב, יציג שני בתים: אחד במליבו והשני בסן פרננדו וואלי.


המחיר: 3.25 מיליון דולר, ביתו החדש של סידיק

הבית החדש אגב, שוכן לא הרחק מהבית בו התגוררה משפחת קרדשיאן-ג'נר בעונות הראשונות של סדרת הריאליטי.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE