הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: Tribeca film festival מציע הזדמנות לצפות בסרטים ולהשתתף בדיון עם היוצרים
הפסטיבל גדל עם השנים והתרחב לאזורים נרחבים אחרים בסביבות מנהטן. אירועי הפסטיבל מושכים אליהם מדי שנה אוהבי סרטים מניו יורק וגם מערים אחרות בארצות הברית

בין ה-18 ל-29 באפריל יתקיים בשכונת טרייבקה, ניו יורק, פסטיבל הסרטים טרייבקה. הפסטיבל נוסד בשנת 2002 על ידי ג'יין רוזנטל ורוברט דה נירו, בעקבות פיגועי הטרור שאירע ב-11 בספטמבר 2001 והביאו לנפילת מגדלי התאומים ולפגיעה בשכונת טרייבקה הסמוכה למגדלים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההכנסות מהפסטיבל הצליחו לשקם את השכונה שנפגעה ולמצב אותה מחדש, כשכונה פופולרית

 


עיקר הפסטיבל בהצגת העיר ניו יורק כמרכז לקולנוע בינלאומי ולתרום לשיקומו של אזור דרום מנהטן. מדי שנה מוקרנים בפסטיבל כ-250 סרטים, עם למעלה מאלף הקרנות, מה שהופך את האירוע לאחד מפסטיבלי הסרטים הבינלאומיים החשובים בעולם.

במרוצת השנים השתתפו בפסטיבל גם סרטים ישראלים, בהם גם "אפס ביחסי אנוש", "מי מפחד מהזאב הרע?", "שבע דקות בגן עדן", "יוסי וג'אגר" ועוד. 



הפסטיבל הראשון הושק בעזרת 1,300 מתנדבים וזכה להצלחה מסחררת, עם 150,000 צופים. נוכחות הצופים בשכונת טרייבקה הביאה להכנסות של למעלה מ-10.4 מיליון דולר, מהן נהנו סוחרי השכונה והמשתתפים בפסטיבל. שנה לאחר מכן, נכחו בפסטיבל למעלה מ-300,000 צופים, שייצרו הכנסות בשווי של כחמישים מיליון דולר. ההכנסות מהפסטיבלים הצליחו לשקם את השכונה שנפגעה ולמצב אותה מחדש, כשכונה פופולרית.

בנוסף לכך שהפסטיבל מהווה אירוע קולנועי ממדרגה ראשונה, הוא מאגד גם אירועי תרבות מגוונים, בהם קונצרטים, יריד רחוב לכל המשפחה, מפגשי דיון בתחומי תרבות וקהילה, מסיבות בהשתתפות מפורסמים ועוד. הפסטיבל גדל עם השנים והתרחב לאזורים נרחבים אחרים בסביבות מנהטן. אירועי הפסטיבל מושכים אליהם מדי שנה אוהבי סרטים מניו יורק וגם מערים אחרות בארצות הברית.


מדי שנה מוקרנים בפסטיבל כ-250 סרטים


כרטיסים: המחיר להקרנות ערב בסופי שבוע הוא 23 דולר. המחיר להקרנות בוקר הוא 12 דולר. מחיר הקרנות מיוחדות עומד על 30 דולר. בתום חלק מההקרנות יערכו דיונים עם הבימאי והשחקנים. כרטיס האדסון, שמקנה כניסה לכל יום בפסטיבל, לשיחות עם היוצרים ולשאר אירועים בלעדיים, נמכר ב-1,250 דולר. באתר הבית ניתן לבחור מבין חבילות כרטיסים שונות, בהן גם בין 8 ל-16 כרטיסי כניסה המקנים הטבות שונות במחירים הנעים בין 225 ל-425 דולר.


טלפון: 212-941-2400

אתרwww.tribecafilm.com



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE