הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: העירייה השיתה קנס של מיליון דולר על בנות זוג שהשכירו דירות באופן לא חוקי, דרך Airbnb
בנות הזוג טוענות, כי העסק שלהן חוקי וכי העירייה נטפלת אליהן לחינם. הן מתכננות לאגד אנשים נוספים שנקנסו בגין אותה סיבה ולהגיש תביעה ייצוגית נגד העירייה. לדברי השתיים, מדובר ב"רדיפה שאינה הוגנת"

מחלקת האכיפה המיוחדת במשרד ראש עיריית ניו יורק הטילה קנס של מיליון דולר על מינה גוירגוס וסילביה פאטקוס, לאחר שהשתמשו באתרי אינטרנט, כגון Airbnb, על מנת להשכיר לפחות שבעה נכסים בבניינים במנהטן, באופן לא חוקי. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנות הזוג השכירו נכסים לתקופות של פחות מ-30 יום, במסווה של בית מלון, ונקנסו במיליון דולר

 



בשנת 2014, העירייה תבעה את גרוירוס  ופאטקוס לאחר שהשכירו נכסים לתקופות של פחות מ-30 יום, במסווה של בית מלון. הדירות, בבניין מספר 5 במערב רחוב 31 ובבניין מספר 59 בשדרה החמישית, במנהטן, הושכרו באופן לא חוקי.

מאז שראש העירייה, אנדרו קאומו, העביר חוק, לפיו יושתו קנסות של כ-7,500 דולר על בעלי דירות שמשתמשים באתרים, כגון 
Airbnb, לפרסום נכסים להשכרה לתקופות קצרות, החלה העיר להחמיר עם בעלי הנכסים, כאמור. 


מוקדם יותר השנה, העיר תבעה בעלים של מבנה מספר 156 במערב רחוב 15. בעלי הנכס הפעיל את הבניין בן 4 הקומות כמלון שלא על פי חוק. בעלי הבניין המשיך בפעילות, למרות התלונות שהתקבלו נגדו ומספר הניסיונות שבצעה העירייה על מנת למנוע ממנו להמשיך לעבור על החוק. בחודש דצמבר 2017, נאלץ בעלי הבניין לשלם 1.2 מיליון דולר במסגרת הסכם פשרה, שהושגה בעקבות התביעה שהעירייה הגישה נגדו. המלון היה המלון הלא חוקי הגדול ביותר שפעל בעיר.

גוירגיס ופאטקוס אמרו, כי העסק שלהן הוא חוקי ושהעירייה נטפלת אליהן לחינם. בנות הזוג מתכננות לאגד אנשים נוספים שנקנסו בעקבות השכרת נכסיהם לתקופות קצרות, ולהגיש תביעה ייצוגית נגד העירייה. לדברי השתיים, מדובר ב"רדיפה שאינה הוגנת".
 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE