הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וושינגטון: הפורטרטים של מישל וברק אובמה הפכו לאטרקציה ומושכים מבקרים לסמית'סוניאן
את הפורטרט של ברק צייר קהינדה וויילי ואת זה של מישל אובמה, שהועבר לאחרונה לקומה השלישית בגלריה, ציירה איימי שרלד

המבקרים במוזיאון הפורטרטים, הסמית'סוניאן, שבוושינגטון, מתעניינים במיוחד בפורטרטים של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, ורעייתו, מישל. למעשה, בימים אלה, מדובר פורטרט שזוכה להתעניינות הגדולה ביותר במוזיאון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המבקרים שואלים על הפורטרטים שוב ושוב את העובד בעמדת המידע

 

המבקרים שואלים שוב ושוב את העובד בעמדת המידע והוא שולח אותם לקומה השנייה של גלריית הנשיאים, אל האולם בו עשרות אנשים כבר עומדים ומצלמים את הפורטרט המפורסם של אובמה, המוקף עלים ירוקים. רבים מהם מצלמים סלפי עם הציור.

הפורטרט של אובמה, שצויר על ידי הצייר קהינדה ווילי, ונחשף בחודש שעבר, מוצג במרכז הגלריה לא הרחק מהפורטרט של הנשיא האמריקני, ג'ורג' וושינגטון. הפורטרט מוקף כולו בעלים ופרחים מאילינוי, קניה והוואי, מקומות שעיצבו את חייו של אובמה. אחת המבקרות הגיבה: "הוא היה נשיא שונה מכל נשיא אחר והפורטרט הזה מתאים לו. יש בו חיים".

בינתיים, הפורטרט של מישל אובמה, שצויר על ידי איימי שרלד, הועבר לאחרונה לקומה השלישית של הגלריה. כבר כשנתלה בקומה הראשונה של הגלריה, הוא יועד לעבור למקומו בקומה השלישית של הגלריה, המציגה עבודות של ציירים מהמאה ה-20 בארצות הברית, אך היצירה הפכה לפופולרית כל כך עד שהוחלט להעבירה עוד קודם.

"בגלל מספר המבקרים הרב, החלטנו להעביר את הפורטרט של מישל אובמה לקומה השלישית המאכלסת גלריות עם יצירות של יוצרים אמריקנים מהמאה ה-20, על מנת שתהיה גישה לקהל גדול יותר". כך מסר מהנהלת הסמית'סוניאן. 

אחת המבקרות הגיבה: "הוא היה נשיא שונה מכל נשיא אחר והפורטרט הזה מתאים לו. יש בו חיים".

 


הגלריה פתוחה מדי יום בין השעה 10 בבוקר ועד לשעה 5 וחצי אחר הצהריים.

כתובת10th St. & Constitution Ave. NW, Washington, DC20560



54% לא
46% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE