הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: גבר שריצה 6 שנות מאסר על רצח שלא ביצע פוצה ב-10 מיליון דולר
ג'מאל טרולאב הורשע בשנת 2007 ברצח ונידון ל-50 שנות מאסר. בשנת 2014 הוא שוחרר לאחר שנקבע כי הוא הופלל על ידי שוטרים שבדו ראיות. כעת הוא קיבל פיצוי על ההרשעה הלא צודקת ותקופת המאסר הממושכת. עורך דינו: "צדק אינו רק זיכוי מפשע שלא ביצעת"

גבר שהוחזק במאסר בסן פרסיסקו במשך שש שנים לאחר שהורשע ברצח, זכה בפיצוי על סך 10 מיליון דולר לאחר שהתגלה כי הוא הופלל על ידי המשטרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית המשפט קבע כי ההרשעה נעשתה בעקבות הפללה של המשטרה. משטרת סן פרנסיסקו


האיש, ג'מאל טרולאב, בן 33, הורשע באשמת רצח סו קוקה בשנת 2007 במתחם דיור משותף. הרשעתו התבססה על עדות ראיה, ולפיה טרולאב ירה בקוקה בחלק האחורי של מתחם המגורים. בית המשפט הרשיע את הנאשם ודן אותו לחמישים שנות מאסר. 

שבע שנים לאחר מכן, בשנת 2014, קבע בית המשפט לערעורים במדינה כי התביעה שיקרה כשטענה שעדת הראייה המרכזית בפרשה קיבלה איומים על חייה ואף הסתכנה בכך שבחרה להעיד במשפט.

בעקבות החלטת בית המשפט לערעורים, תבע טרולאב את הרשויות תביעת נזיקין תוך שהוא מאשים כי אכן הופעל לחץ על העדים, אבל לא מצדו - אלא מצד התביעה. בחודש פברואר האחרון החליט השופט המחוזי לקבל את התביעה של טרולאב ולפתוח במשפט.


"סוף כל סוף צדק". טרולאב


עם תום הדיון, לפני כשבוע, חבר מושבעים באוקלנד קבע פה אחד כי שני החוקרים הבכירים בחקירתו של טרולאב זייפו ראיות. בנוסף, חבר המושבעים קבע כי השניים העלימו ראיות שתמכו בחפותו של טרולאב. שני השוטרים האחרים שהשתתפו בחקירה פעלו ללא דופי.

כאשר הוקרא פסק הדין, טרולאב פרץ בבכי בבית המשפט. "הגיע הזמן," אמר עורך דינו של טרולאב, "צדק אינו רק זיכוי מפשע שלא ביצעת. זהו סוף כל סוף צדק."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE