הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אף אחת מהדירות בקומות העליונות במגדל טראמפ לא מצוידת במתזים לכיבוי אש
השריפה שפרצה השבוע במגדל, וגבתה את חייו של אדם אחד, חשפה את החוסר באמצעי כיבוי בבניין המפורסם. כשהנשיא ומשפחתו במקום - יש צוות כיבוי בכוננות

הדירה ב"מגדל טראמפ" אשר בה פרצה שריפה קטלנית ביום שבת האחרון לא היתה מצוידת במערכת אזעקת עשן, כך מגלה מקור במחלקת הכבאות של עיריית ניו יורק שמתמצא בפרטי החקירה. המשמעות היא שבשעה שבה הגיעו הכבאים לדירה לא נשמעה במקום כל אזעקה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האזעקה לא נשמעה בבניין. השריפה במגדל טראמפ 


בעקבות השריפה שהשתוללה בקומה ה-50 של המגדל, נהרג אדם אחד ושישה לוחמי אש נפצעו. שם ההרוג הוא טוד בראסנר, בן 67.

לדברי המקור, מכבי האש קיבלו התרעה על השריפה באמצעות מערכת אזעקה שמכסה את כל שטחו של מגדל טראמפ, והיא גם סימנה לכבאים את הקומה שבה פרצה האש. מערכות אזעקה כאלה הן נפוצות, וקול האזעקה שלהן אינו נשמע בבניין כולו כדי למנוע מהאנשים להתפנות מהמקום כולם בבת אחת וכך לסתום את חדרי המדרגות בפני הכבאים.

השריפה הוגבלה לקומה ה- 50 של הבניין שנמצא בשדירה החמישית במנהטן. הנשיא טראמפ נוהג לשהות בקומת הפנטהאוז של הבניין כאשר הוא בניו יורק, אך אף אחד מבני משפחת טראמפ לא היה במקום בעת האירוע.


אף אחת מקומות המגורים העליונות במגדל לא מצוידת במתזים לכיבוי אש


מפקד הכבאים בניו יורק, דניאל ניגרו, ציין שאף אחת מקומות המגורים העליונות בבניין בן ה- 58 קומות לא מצויידת במתזים לכיבוי אש. במקביל מסר דובר מחלקת הבנייה של עיריית ניו יורק שלא הוגשה כל בקשה למחלקה להתקנת מתזים בקומת הפנטהאוז של מגדל טראמפ.

מחלקת הכבאות מסרה מצידה שכאשר הנשיא נמצא בבניין נוכח בו גם צוות כוננות שכולל מכבי אש.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE