הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המורה שהודיע כי יסתובב חמוש בבית הספר סטונוול דאגלס שכח את האקדח שלו בשירותים
מיאמי: לאחר הטבח בבית הספר הצהיר המורה כי יתהלך חמוש במהלך יום הלימודים. השבוע הוא נעצר לאחר ששכח את נשקו בתא שירותים ציבוריים. האקדח נמצא על ידי חסר בית שיכור שירה בקיר התא

לא בכל יום ניתן לראות אקדח שהושאר בתא שירותים ציבוריים, אך זה בדיוק מה שקרה ביום ראשון בשירותי הגברים במזח דירפילד מצפון למיאמי, שם נמצא אקדח גלוק 9 מ"מ. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שון סימפסון. בעד לשאת נשק בבית הספר, אבל שכח אותו בשירותים


על פי הודעת משרד השריף, הנשק הושאר שם על ידי שון סימפסון. מדובר באותו מורה  בבית הספר סטונמן דאגלס שאמר שהוא מוכן להיות חמוש במהלך תפקידו. 

על פי הדיווח, סימפסון אמר לשוטרים כי הוא השאיר את האקדח בתא השירותים בטעות. עד שהמורה לכימיה הבחין בטעותו, האקדח היה כבר בידיו של חסר בית שיכור. האיש ביצע ירי בתא השירותים והקליע פגע בקיר. 

סימפסון, שחזר למקום, הצליח לקחת את האקדח מידיו של מחוסר הדיור, ג'וזף ספטארו, שהואשם בירי בנשק בזמן שהיה תחת השפעת אלכוהול ובהסגת גבול. 

באשר למורה, הוא נעצר והואשם באיחסון לא בטוח של כלי ירייה. סימפסון שילם 250 דולרים ערבות ושוחרר לביתו. 

המורה לא הגיב לאירוע, אך ציין כי נשיאת נשק במהלך יום הלימודים לא מהווה הפרה של חוקי בית הספר. הוא עדיין מועסק במוסד החינוכי ולא צפוי להינקט נגדו שום צעד משמעתי.

ביום חמישי סגל בית הספר ברווארד בפלורידה דחה את התכנית החדשה לחמש את אנשי הצוות במקום, חלק מהוראות החוק החדשות שנכנסו לתוקף לאחר הירי שבוצע בבית הספר שבו מלמד סימפסון ב-14 בפברואר, אירוע בו נהרגו 17 תלמידים ומורים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE