הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדם שרץ לעבר פקחי קניון בולדווין עם סכין נורה למוות ע"י משטרת לוס אנג'לס
מדובר באדם השישי בעיר שנהרג מתחילת השנה ע"י המשטרה. נפתחה חקירה פנימית במשטרה לבדיקת נסיבות האירוע

משטרת לוס אנג'לס מסרה אתמול (ד') פרטים נוספים על האירוע בו ירו שוטרים על אדם חמוש סכין בקניון בולדווין. התקרית אירעה בסביבות השעה 5:45 בערב יום שלישי, כאשר שוטרים ענו לתלונה על גבר חמוש בסכין שמסתובב בקניון. כאשר השוטרים הגיעו לקניון, הם מצאו אדם ממוצא אפרו אמריקאי מנופף בסכין גדולה בצורה מאיימת. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



השוטרים הורו לו מספר פעמים לזרוק את הסכין, אולם הוא לא נשמע להוראותיהם. המשטרה תיארה את החשוד כ"עצבני מאד" ואמרה כי הוא נראה כמו מי ששתה אלכוהול או סובל ממחלה נפשית. הוא החל לרוץ לאחר מכן לעבר פקחי הקניון ונורה ע"י משטרת לוס אנג'לס. 

עד ראיה שהיה במקום אמר כי זה היה נראה כאילו הוא בורח מהמשטרה. העד, חואן זפדה, אמר בנוסף כי הגבר התנהג בעצבנות, שעה לפני שהגיעו השוטרים. המשטרה לא מסרה כמה פעמים נורה החשוד וכמה כדורים פגעו בו, אולם אישה שעובדת בקניון אמרה כי שמעה 7 יריות.

המשטרה לא פרסמה את זהותו, אולם מדובר באדם השמיני שנורה ע"י המשטרה והשישי שנהרג מאז תחילת השנה. מחלקת חקירות השוטרים של משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירת המקרה, ומשרד החוקר הראשי של ארה"ב מפקח על החקירה.

תוצאות החקירה ימסרו למפכ"ל המשטרה, והוא יבדוק האם הייתה הצדקה לשימוש בירי בהתחשב בנסיבות. גם התובע הכללי של לוס אנג'לס יעבור על תיק החקירה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE