הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיצי שור הלכה לעולמה: חלוצת הסטנד אפ בארצות הברית נפטרה בגיל 87
קומיקאים רבים מיהרו לצייץ את מילות הפרידה שלהם, בהם גם מארק מארון, שכתב "מיצי שור, הותירה חותם בלתי ימחה על הקומדיה ועל מוחי. את משוררת"

בשבוע שעברה, הלכה לעולמה, אמרגנית הקומדיות, מיצי שור, שסייעה לקדם קומיקאים רבים, בהם גם רובין וויליאמס, דיוויד לטרמן וג'יי לנו. שור נפטרה בגיל 87. היא היתה הבעלים של מועדון הסטנד אפ, קומדי סטור, בלוס אנג'לס והשפיעה רבות על תחום הסטנד-אפ בשנות השבעים והשמונים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מיצי שור, הותירה חותם בלתי ימחה על הקומדיה ועל מוחי", מארק מארון

 


מי שאישר את מותה של שור היתה הנהלת הקודמי סטור: "בעצב רב ובלב כבד אנחנו מודיעים על מותה של מיציר שור. מיצי היתה אישה יוצאת דופן ומנהיגה שזוהתה כאחת המובילות בתחומה. היא סייעה לשנות את פני הקומדיה". כך בהודעה שפורסמה בטוויטר. קומיקאים רבים מיהרו לצייץ את מילות הפרידה שלהם, בהם גם מארק מארון, שכתב "מיצי שור, הותירה חותם בלתי ימחה על הקומדיה ועל מוחי. את משוררת. את צריכה ללבוש צעיף על הבמה".

מיצי נולדה בשנת 1930 ונישאה לסטנדאפיסט סמי שור, בזמן שעבדה כמזכירה בוויסקונסין. בני הזוג עברו ללוס אנג'לס שם הופיע סמי על שדרות סאנסט. סמי פתח את מועדון הקומדי סטור בשנת 1972, יחד עם רודי דה לוקה ומיצי לקחה בעלות על המקום לאחר שהתגרשה מבעלה בשנת 1974.

"אישה יוצאת דופן ומנהיגה שזוהתה כאחת המובילות בתחומה. היא סייעה לשנות את פני הקומדיה", הנהלת הקומדי סטור

 


במרוצת השנים, הופיעו סטנדאפיסטים רבים במועדון, בהם גם ג'ים קרי, ג'יי לנו ודייויד לטרמן, שהתחילו שם את הקריירה שלהם.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE